• ۱۴۰۳ دوشنبه ۵ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4966 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۰ تير

مدير ارتباطات شركت بهره‌برداري مترو پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد

در راستاي تكريم مشتريان و پرسنل در خصوص مطالبات و پاسخگويي به موقع، مدير ارتباطات شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در كنار پاسخگويي به شهروندان و مسافران، پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد.
در راستاي تكريم مشتريان و پرسنل در خصوص مطالبات و پاسخگويي به موقع، مدير ارتباطات شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در كنار پاسخگويي به شهروندان و مسافران، پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ يكي از وظايف اصلي مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به عنوان پل ارتباطي بين مديران و مخاطبان شركت تكريم ارباب رجوع و پيگيري مطالبات شهروندان از مديران است، در كنار اين مهم احقاق حقوق پرسنل شركت و پيگيري خواسته‌ها و پاسخ به موقع به سوالات و انتقادات آنها از طرف مديران وظيفه‌اي است كه توسط مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت مي‌تواند محقق شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون