مدير ارتباطات شركت بهرهبرداري مترو پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد
در راستاي تكريم مشتريان و پرسنل در خصوص مطالبات و پاسخگويي به موقع، مدير ارتباطات شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه در كنار پاسخگويي به شهروندان و مسافران، پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد.
در راستاي تكريم مشتريان و پرسنل در خصوص مطالبات و پاسخگويي به موقع، مدير ارتباطات شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه در كنار پاسخگويي به شهروندان و مسافران، پيگير مطالبات پرسنل از مديران اين شركت شد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه؛ يكي از وظايف اصلي مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداري متروي تهران و حومه به عنوان پل ارتباطي بين مديران و مخاطبان شركت تكريم ارباب رجوع و پيگيري مطالبات شهروندان از مديران است، در كنار اين مهم احقاق حقوق پرسنل شركت و پيگيري خواستهها و پاسخ به موقع به سوالات و انتقادات آنها از طرف مديران وظيفهاي است كه توسط مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت ميتواند محقق شود.