• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5112 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ دي

ويژه

مديرعامل شركت گاز استان مركزي توضيحاتي درخصوص گازرساني به صنايع داخلي داد
گازرساني به صنايع و حمايت از توليدات داخلي از اهم توسعه گازرساني در سطح استان مركزي است. مديرعامل شركت گاز استان مركزي گفت: باتوجه به بيانات حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) و نامگذاري سال 1400 به نام سال توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها، در سطح استان مركزي 18 شهرك صنعتي از نعمت گاز طبيعي برخودار بوده و 11 ناحيه صنعتي نيز در جريان توليد خود از اين منبع الهي بهره‌مند هستند.  به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان مركزي، محمدرضا سميعي در اين خصوص گفت: تعداد 6 هزار و 33 واحد صنعتي در سطح استان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند و در كل 75درصد انرژي استان از گاز طبيعي تامين مي‌شود و استفاده از اين منبع انرژي از اهم جريان توليد اين صنايع  قرار  گرفته  است.


با  «اوانو» به ‌ صورت نامحدود درآمدزايي كن!

كاربران «اوانو» مي‌توانند در نسخه جديد اين اپليكيشن با دعوت از دوستان خود هديه نقدي آني و بدون قرعه‌كشي دريافت كنند. در نسخه جديد اپليكيشن اوانو امكان دعوت از دوستان به اين اپليكيشن و كسب درآمد به ‌صورت نامحدود از اين طريق فراهم شد. بر همين اساس كاربران اوانو مي‌توانند بدون محدوديت دوستان خود را به اوانو دعوت كنند و با هر نصب مبلغ 29990 ريال هديه نقدي دريافت كنند. همچنين هر كدام از افرادي كه به دعوت كاربران اوانو پاسخ مثبت بدهند و اوانو را نصب كنند بلافاصله مبلغ 19990ريال هديه نقدي دريافت مي‌كنند.


سايت جديد تلفن همراه در تخت‌جمشيد راه‌اندازي شد
مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان فارس گفت: سايت جديد همراه اول در تخت‌جمشيد به منظور ايجاد پوشش بهينه اينترنت پرسرعت براي استفاده گردشگران در اين مجموعه تاريخي، گردشگري راه‌اندازي شد. روابط عمومي اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان فارس، چهارشنبه در مطلب ارسالي از قول مهرداد سهرابي افزود: تخت‌جمشيد يك مقصد گردشگري منحصر به فرد در كشور است و اين مكان نيازمند خدمات مطلوب و بروز ارتباطي است تا شرايط مناسب‌تري براي گردشگران فراهم باشد و امروز با بهره‌برداري از سايت جديد تلفن همراه دغدغه بازديدكنندگان براي برقراري تماس‌هاي تصويري و دسترسي به اينترنت پرسرعت سيار در اين مجموعه تاريخي رفع شد. مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان فارس ادامه داد: براي راه‌اندازي اين سايت مبلغ ۲۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات توسعه‌اي اپراتور اول هزينه شده است و راه‌اندازي اين سايت علاوه بر تقويت ارتباطات در اين مجموعه، نياز ارتباطي گردشگران در روزهاي تعطيل به ويژه ايام نوروز را كه به علت افزايش ترافيك شبكه گاه موجب اختلالاتي در ارتباطات مي‌شد برطرف خواهد كرد. يادمان تاريخي تخت‌جمشيد كه متعلق به دوره هخامنشيان است يكي از آثار ثبت شده استان فارس در فهرست آثار جهاني است كه در سال ۱۹۷۹ ميلادي با شماره ۱۱۴ در سازمان جهاني علمي، فرهنگي ملل متحد (يونسكو) ثبت شد. سلسله هخامنشيان از سال ۳۳۰ تا ۵۵۰ پيش از ميلاد حكومت كردند. مجموعه جهاني تخت‌جمشيد در شهرستان مرودشت و در فاصله ۶۰ كيلومتري شمال شيراز  واقع  شده  است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون