• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5131 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن

جزيياتي جديد در‌خصوص خانه وحشت

با گذشت ۴۵ روز از افشاي جنايت‌هاي خانه وحشت، پليس در تحقيقات خود جزييات جديدي از جنايات متهم را فاش كرد. همچنين خانواده دختر كشته شده در اين خانه نيز شناسايي شد.
سعيد ۳۳ ساله از يك ماه و نيم قبل به اتهام قتل يك دختر جوان و زنداني ‌كردن 7 زن و دختر جوان ديگر در خانه‌اش در جنوب تهران همراه خواهرش بازداشت شد. او از قربانيان خود فيلم سياه تهيه مي‌كرد.
پزشكي‌ قانوني هم با معاينه متهم اعلام كرد او سلامت رواني دارد و فاقد جنون بوده است. همچنين دختر جوان كه جسدش در خانه متهم پيدا شده، بر اثر ضربه مشت و لگد به قتل رسيده است.
تحقيقات بعدي نشان داد متهم با كشاندن دختران به خانه، خود را سرهنگ ميلاد فتوحي معرفي كرده و مدعي بود، خانه‌اش مجهز به دوربين مداربسته بوده و نمي‌توانند فرار كنند.
با دستور قضايي ماموران چند روز پيش دوباره خانه متهم را بررسي كردند و برگه‌اي يافتندكه شماره يك زن در آن نوشته شده ‌بود. ماموران با آن زن تماس گرفتند كه معلوم شد او ساكن مشهد است. او در تحقيقات گفت: «دختر ۲۵ ساله‌ام به نام محبوبه معروف به مينا اوايل ارديبهشت امسال در پي اختلاف‌هايي كه با خانواده داشت از خانه فراركرد و جست‌وجوهاي‌مان بي‌نتيجه ماند و پيدايش نكرديم. چند ماه بعد زنگ زد و گفت در تهران است و نمي‌تواند بازگردد. بعد گوشي را مردي گرفت و مي‌گفت مامور است و بعد از اينكه كارش با دخترم تمام شد، او را رها مي‌كند. ديگر خبري از او نداشتم تا اينكه ماموران زنگ زدند و ماجراي مرگ دخترم را فهميدم. براي متهم قصاص مي‌خواهم.»
محمد وهابي، بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران درباره آخرين روند تحقيقات در پرونده متهمان خانه وحشت گفت: «خانواده‌اي در اين پرونده شناسايي شدند كه احتمال زياد مقتول دختر آنهاست. قرار شد آزمايش دي‌ان‌اي از مادر اين دختر انجام گيرد. از سوي ديگر تيم‌ پزشكي قانوني دوباره وضعيت سلامت سعيد را بررسي كنند.» تصوير اين متهم به قتل بدون پوشش در رسانه‌ها منتشر مي‌شود تا چنانچه افرادي در دام او گرفتار شده‌اند يا از خانه وحشت گريخته‌اند، با شناسايي متهم از او شكايت كنند و مطمئن باشند اتهامي متوجه آنها نيست. همچنين اگر فرد يا افرادي از اقدامات مجرمانه اين متهم از جمله قتل، آدم‌ربايي، آزار و اذيت قربانيان و حبس غيرقانوني اطلاعاتي دارند، آن را دراختيار ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران يا شعبه دوم دادسراي جنايي تهران قرار دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون