بيش از 80 درصد رضايتمندي از خدمات امدادي بهمن موتور در نوروز
عليرضا توكليطرقي، مدير توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن ميگويد: طبق نظرسنجيهاي انجام شده از مشتريان، بيش از 80درصد مشتريان از خدمات امدادي نوروزي اين مجموعه رضايت داشتهاند. وي در همين رابطه يادآور شد: در اين نظرسنجي طيف وسيعي از مقولات و نيازهاي مشتريان مورد سوال قرار گرفته كه حضور به موقع نيروهاي امدادي و نحوه برخورد با مشتريان از مهمترين آنها بوده است.مدير توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن با تشريح نحوه خدماترساني امدادي گروه بهمن در ايام نوروز 1401 گفت: ماموريتهاي امدادي بهمن موتور از 26 اسفند 1400 آغاز شد و تا 14 فروردين 1401 ادامه داشت. اين خدمات با همكاري متقابل امداد خودروي ايران و كانون جهانگردي و اتومبيلراني با بالاترين گستردگي و كمترين زمان انتظار ممكن انجام شد. همچنين بهمن موتور نيز براي انجام هرچه بهتر خدمترساني از تمامي ظرفيتهاي خود استفاده كرد.عليرضا توكلي با اشاره به اينكه ارتقاي كيفيت و توسعه خدمات در راستاي تكميل زنجيره خدمات سيار خودرويي پايهريزي شده است، گفت: در اين راستا 15 دستگاه كاپرا و 13 دستگاه كاميونت شيلر با كاربري خودروبر به ناوگان امدادرساني افزوده شد تا با قرارگيري در محورهاي مواصلاتي پرتردد بتوانند خدمات امدادي متمايز ارايه كنند.وي در همين رابطه افزود: بهمن موتور در كشور 76 نماينده دارد كه در طرح امداد نوروزي به صورت كشيك حاضر شدند و خدمات ارايه كردند.مدير توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن ادامه داد: علاوه بر استفاده از ظرفيت نمايندگان داراي خودروي امدادي، شهرهايي كه مقاصد مهم گردشگري و سفر بودند مثل نمكآبرود، نور، فيروزكوه، بوشهر و بندرعباس، گروههاي امدادي از ستاد اعزام شد.عليرضا توكليطرقي در پاسخ به اين سوال كه «آمار ماموريتهاي امدادي در ايام نوروز چگونه بوده است» گفت: در اين ايام در مجموع 170 مورد ماموريت امدادي در خصوص خودروهاي توليدي بهمن موتور انجام شد كه 60 درصد از آن توسط امدادگران بهمن موتور و مابقي توسط كانون جهانگردي و اتومبيلراني و امداد خودروي ايران امدادرساني شد.عليرضا توكلي در پايان در خصوص ارزيابي مشتريان از عملكرد خدمات امدادي گروه بهمن گفت: بيش از 80درصد از مشتريان از نوع برخورد و حضور به موقع مشتريان راضي بودهاند. مدت انتظار براي حضور نيروهاي امدادي بهطور ميانگين 37 دقيقه گزارش شده است.