• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5222 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۱ خرداد

تورم در استان‌ها چند درصد است؟

نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهي به ارديبهشت ماه ١٤٠١ براي خانوار‌هاي كشور به عدد ٣٨,٧ درصد رسيد.
بيشترين نرخ تورم ۱۲ ماهه در ارديبهشت ماه امسال در استان كهگيلويه و بويراحمد با ٤٦.٧ درصد و كمترين آن در سيستان و بلوچستان با ٣٣.٦ درصد ثبت شده است.
بر اساس اين گزارش، نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهي به ارديبهشت ماه ١٤٠١ براي خانوار‌هاي كشور به عدد ٣٨,٧ درصد رسيد. در ارديبهشت ماه ١٤٠١ عدد شاخص كل براي خانوار‌هاي كشور (١٠٠=١٣٩٥) به ٤٢٩,٦ رسيد كه نسبت به ماه قبل ٣.٥ درصد افزايش نشان مي‌دهد. در اين ماه بيشترين نرخ تورم ماهانه خانوار‌هاي كشور مربوط به استان‌هاي سيستان و بلوچستان و البرز با ٥.٤ درصد و كمترين نرخ تورم ماهانه مربوط به استان‌خوزستان با ٠.٧ درصد است.
درصد تغيير شاخص كل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) براي خانوار‌هاي كشور ٣٩,٣ درصد است. بيشترين نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان مازندران با ٤٥.٧ درصد و كمترين آن مربوط به استان سيستان و بلوچستان با ٣٢.٦ درصد است.
در ارديبهشت ماه ١٤٠١ عدد شاخص كل براي خانوار‌هاي شهري (١٠٠=١٣٩٥) به ٤٢٤,٤ رسيد كه نسبت به ماه قبل ٣.٧ درصد افزايش داشته است. در اين ماه بيشترين نرخ تورم ماهانه خانوار‌هاي شهري مربوط به استان سيستان و بلوچستان با ٥.٨ درصد و كمترين نرخ تورم ماهانه مربوط به استان خوزستان با ٠.٩درصد است.
درصد تغيير شاخص كل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) براي خانوار‌هاي شهري كشور ٣٩,٢ درصد است. بيشترين نرخ تورم نقطه به نقطه خانوار‌هاي شهري مربوط به استان مازندران با ٤٥.١ درصد و كمترين آن مربوط به استان‌هاي خوزستان و سيستان و بلوچستان با ٣٣.٥ درصد است.
نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهي به ارديبهشت ماه ١٤٠١ براي خانوار‌هاي شهري به عدد ٣٨,٣ درصد رسيد. بيشترين نرخ تورم ۱۲ ماهه مربوط به استان كهگيلويه و بويراحمد با ۴۵ درصد و كمترين آن مربوط به استان سيستان و بلوچستان با ٣٣.٥ درصد است.
در ارديبهشت ماه ١٤٠١ عدد شاخص كل براي خانوار‌هاي روستايي (١٠٠=١٣٩٥) به ٤٥٩,٢ رسيد كه نسبت به ماه قبل ٢.٨ درصد افزايش داشته است. در اين ماه بيشترين نرخ تورم ماهانه خانوار‌هاي روستايي مربوط به استان هرمزگان با ٩.٢ درصد و كمترين نرخ تورم ماهانه مربوط به استان زنجان با ١.٣- درصد است.
درصد تغيير شاخص كل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) براي خانوار‌هاي روستايي ٤٠,١ درصد است، بيشترين نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان كهگيلويه و بويراحمد با ٤٧.٨ درصد و كمترين آن مربوط به استان سيستان و بلوچستان با ٣٠.٦درصد است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون