• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5230 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۳ خرداد

سخنگوي نيروهاي مسلح‌:

دشمن تكان بخورد با خاك يكسانش مي‌كنيم

تسنيم| سردار سرتيپ پاسدار شكارچي با بيان اينكه ۲۴ ساعته تمام تحركات دشمنان را رصد مي‌كنيم، گفت: كوچك‌ترين تحرك را بلافاصله پاسخ خواهيم داد. سردار سرتيپ پاسدار ابوالفضل شكارچي پيش‌ از ظهر ديروز در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان كردستان از سفر قريب‌الوقوع رييس ستاد كل نيروهاي مسلح به استان خبر داد و اظهار داشت: سرلشكر باقري‌ هر سال از چند استان به ويژه استان‌هاي مرزي كشور بازديد ميداني كرده و از نزديك مشكلات را بررسي و پيگيري خواهد كرد. سردار شكارچي با ذكر اينكه در اين معاونت درگير جنگ و با دشمنان دست به يقه هستيم، بيان كرد: خوشبختانه براي مقابله با دشمنان هماهنگي و هم‌افزايي خوبي در حوزه‌ها و معاونت‌هاي اين ستاد وجود داشته و از دستاوردهاي نظام صيانت كرده و در حوزه تهاجمي و توليد محتواي هدفمند از كارشناسان متخصص، متعهد و تيزهوش استفاده مي‌كنيم. وي با بيان اينكه در مركز رصد ستاد كل نيروهاي مسلح در كمتر از ثانيه تمام دنيا و تحركات دشمنان را رصد مي‌كنيم، اظهار كرد: برآورده اطلاعاتي كامل از حوزه‌هاي مختلف داشته و اگر جرياني بخواهد مشكلي ايجاد كند، بلافاصله ورود و پاسخ خواهيم داد. سخنگوي ارشد ستاد كل نيروهاي مسلح در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به لبيك اين ستاد به فرمان رهبر معظم انقلاب مبني بر برگزاري رزمايش كمك‌هاي مومنانه در دوران اخير كرونا گفت: سازمان بسيج در سال گذشته ۲۱هزار ميليارد تومان كمك‌هاي مردمي جمع‌آوري و بين فقرا توزيع كردند كه اين بيانگر اعتماد مردم به اين مجموعه است.
وي از تشكيل و فعاليت ۴۳هزار گروه جهادي براي محروميت‌زدايي در سطح كشور خبر داد و عنوان‌ كرد: اين گروه‌ها به مناطق محروم خدمت‌رساني و به دولت كمك كرده تا در اجراي برنامه‌ها موفق شوند و همه دستگاه‌هاي كشوري و لشكري نيز به آنان كمك مي‌كنند.سخنگوي ارشد ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه بسيج بايد اعتلا يابد، ابراز داشت: در راستاي تحقق فرامين معظم‌له سند اعتلاي بسيج مبتني بر بيانيه گام دوم در سال گذشته طراحي شده و بايد همه با هم به پيشبرد اين برنامه‌ها كمك كنيم.
وي با بيان اينكه امروز درگير يك جنگ تمام عيار با دشمن هستيم، افزود: دشمنان دنبال دين‌زدايي و ترويج تفكر وهابيت و سلفيت هستند و در همين راستا تمام توان و ظرفيت خود را به‌ كار گرفته‌اند كه مي‌توان با هوشياري، بصيرت و شبكه‌سازي اجتماعي با آنان مقابله كنيم.
سردار شكارچي از هم پاشيدن كانون و بنيان خانواده‌ها، افزايش اختلافات خانوادگي و طلاق را از ديگر راهبردهاي اصلي دشمن خواند و افزود: از ديگر خواسته‌هاي دشمنان «روحانيت‌زدايي، برپايي اعتراضات، ايجاد فاصله ميان نظام و مردم، بزرگ‌نمايي مشكلات و ترويج فساد اخلاقي است و در همين راستا تمام ظرفيت‌ها و امپراتور رسانه‌اي خود را به‌ كار گرفته‌اند.وي با اشاره اينكه در حوزه سخت بسيار قوي هستيم، افزود: امروزه در بالاترين سطح از آمادگي قرار داشته و اگر دشمن تكاني بخورد، با خاك يكسانش مي‌كنيم.
سخنگوي ارشد ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه ما مدافع مردم هستيم و نمي‌گذاريم كوچك‌ترين آسيبي به آنان برسد، چراكه اين مشي نظام است، تصريح كرد: مردم، ركن اصلي در برقراري امنيت پايدار هستند و بايد والاترين خدمات به آنان ارايه شود. سردار شكارچي با ابراز اينكه خودمان را موظف دانسته كه تكليفي به نمايندگان حضرت آقا در استان‌ها كمك كنيم، گفت: خوشبختانه نيروهاي مسلح در استان كردستان ارتباط خوبي با نماينده ولي‌فقيه در كردستان داشته و اين دفتر را مركز و محور وحدت مي‌دانند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون