• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5342 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۴ آبان

عرضه خودروهاي بهمن‌موتور در طرح حمايت از خانواده و جايگزيني خودروهاي فرسوده

سومين مرحله قرعه‌كشي طرح «حمايت از خانواده و جواني جمعيت» و اولين مرحله از طرح «جايگزيني خودروهاي فرسوده» با حضور نهادهاي نظارتي برگزار گرديد. در هريك از اين طرح‌ها، خودرو تنها به كساني كه شرايط مندرج در بخشنامه‌هاي فروش را داشته باشند، تعلق مي‌گيرد.

اميد خريداران واقعي افزايش يافت
اميرميرمنصف رييس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ابتداي برگزاري اين قرعه‌كشي ضمن ارايه توضيحاتي در خصوص روند برگزاري اين برنامه گفت: با همكاري سازمان‌هاي مسوول، استعلام و راستي‌آزمايي اطلاعات قبل از انجام قرعه‌كشي صورت پذيرفته است و هر قرعه‌‌كشي به صورت مستقل برگزار مي‌گردد. وي در همين رابطه گفت: با انجام استعلامات پيش از برگزاري قرعه‌كشي، افرادي كه شرايط لازم را نداشتند از گردونه قرعه‌كشي حذف شده و بنابراين خريداران واقعي با احتمالات بالاتري به خودروي موردنظر خود دست پيدا مي‌كردند. امير ميرمنصف رييس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در پاسخ به اين سوال كه «چرا به‌رغم تمايل گروه بهمن براي عرضه خودرو در بورس، روش قرعه‌كشي براي فروش محصولات انتخاب شده؟» گفت: گروه بهمن همچنان به عرضه كالا در بورس تمايل دارد. اين قرعه كشي در راستاي اجراي طرح «حمايت از خانواده و جواني جمعيت» و «جايگزيني خودروهاي فرسوده» اجرا شد. وي در همين رابطه افزود: خودروسازان بايد 50درصد ظرفيت توليدات خود را به مادراني كه فرزند دوم آنها پس از 09/08/1400 متولد شده‌اند، اختصاص دهد. سومين مرحله از قرعه‌كشي طرح حمايت از خانواده و همچنين اولين مرحله از قرعه‌كشي طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده در گروه بهمن با حضور نمايندگان سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان، نماينده وزارت صمت و نماينده دادستان برگزار گرديد.  به همين ترتيب در اين دوره با حضور نهادهاي نظارتي اين قرعه‌كشي انجام شد. رييس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درباره قرعه‌كشي طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده با قرعه‌كشي محصولات بهمن گفت: با هدف اجراي قانون ساماندهي خودرو كه خرداد ماه 1401 ابلاغ شده اولين عرضه خودرو با هدف جايگزيني خودروهاي فرسوده اجرا گرديد.

قرعه‌كشي به معناي   تعطيلي روش بورس نيست
وي در پاسخ به اين سوال كه «آيا اجراي روش قرعه‌كشي منجر به تعطيلي روش بورس كالا خواهد شد؟» گفت: برگزاري قرعه‌كشي اخير، به معناي تعطيلي روش بورس كالا نيست و همچنان قسمتي از تيراژ توليد در بورس كالا به فروش خواهد رسيد. ميرمنصف درخصوص ادوار بعدي قرعه‌كشي دو طرح «حمايت از خانواده و جواني جمعيت» و «جايگزيني خودروهاي فرسوده» گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، ماهانه در بورس كالا طرح عرضه خواهيم داشت و همين‌طور سهميه طرح جمعيت و خودروهاي فرسوده نيز تداوم دارد. وي در همين رابطه افزود: سهميه هريك از اين طرح‌ها مشخص شده است و ما نيز آنها را اجرا خواهيم كرد. رييس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درخصوص استراتژي اين گروه براي فروش محصولات خود گفت: روش قرعه‌كشي در شأن مردم ايران نيست. ايرانيان بايد بتوانند به راحتي خودروي موردنظر خود را خريداري كنند. به دليل كيفيت مناسب، خدمات ويژه و قيمت مناسب محصولات بهمن، تيراژ توليد در شرايط كنوني جوابگوي نياز بازار نيست و فعلا مجبور به استفاده از روش‌هايي نظير قرعه‌كشي هستيم. اميدوار هستيم با افزايش توليد بتوانيم تقاضاي بازار را پاسخگو باشيم. اين طرح‌ها با فروش محصولات اينرودز، فيدليتي تيپ 1 (پنج نفره) و فيدليتي تيپ 2 (هفت نفره) و وانت كارا انجام شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون