• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5400 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۲ دي

كالين هوور، پرفروش‌ترين نويسنده سال امريكا

نويسنده 43ساله امريكايي در صدر پرفروش‌ترين‌هاي امريكا قرار گرفت. مهر به نقل از پابليشرز ويكلي خبر داد كه كالين هوور، نويسنده كتاب‌هايي چون «با ما به پايان مي‌رسد» و «وريتي» پرفروش‌ترين نويسنده سال 2022 امريكا شد. ۳ كتاب اول از پرفروش‌هاي سال و نيز ۶ عنوان از فهرست ۱۰ كتاب پرفروش سال متعلق به اين نويسنده امريكايي است. اين گزارش اضافه مي‌كند كه هوور با فروش ۱۴.۳ ميليون نسخه رمان در يكسال، حاكم مطلق فهرست پرفروش‌هاي امريكاست. همچنين در فهرست 25 كتاب پرفروش نيز 8 عنوان متعلق به هوور است.
 تنها نويسنده‌اي كه به جز هوور بيش از يك عنوان كتاب در فهرست ۲۵ كتاب پرفروش دارد، اميلي هنري است كه «دوستداران كتاب» و «افرادي كه در تعطيلات مي‌بينيم» نوشته او در رتبه‌هاي ۲۱ و ۲۵ قرار دارند.
هوور با اين درخشش چهره‌هاي هميشگي اين نمودار از جمله جيمز پترسون را كمرنگ كرد و «بدو رز بدو» نوشته اين نويسنده با ۵۱۵ هزار نسخه فروش در رتبه ۲۶ فهرست جاي گرفت و ديگر نويسنده پرفروش يعني جان گريشام با «پسرهايي از بيلوكسي» با ۴۹۵ هزار نسخه در جايگاه ۲۹ فهرست پرفروش‌ها جاي گرفت.
شش كتاب كالين هوور در فهرست ده‌گانه پرفروش‌ها عبارتند از «با ما تمام مي‌شود» با فروش ۲ ميليون و ۲۷۹ هزار نسخه، «وريتي» ۲ ميليون نسخه، «با ما شروع مي‌شود» يك ميليون و ۸۸۵ هزار نسخه در ۳ جايگاه نخست، «عشق زشت» يك‌ونيم ميليون نسخه در جايگاه پنجم، «يادآوري‌هاي او» يك ميليون و ۲۳۵ هزار نسخه و «۹ نوامبر» يك ميليون نسخه در جايگاه هشتم و نهم.
اين نويسنده خوش‌اقبال كتاب «همه كمال تو» را نيز با فروش ۵۹۱ هزار نسخه در رديف ۱۸ جدول و «شايد حالا» را با ۵۴۳ هزار نسخه در رديف ۲۴ جدول فروش دارد.
كالين هوور ۴۳ ساله تاكنون با ۷ رمان و يك رمان كوتاه نويسنده پرفروش نيويورك تايمز بوده است. وي اولين رمانش را با نام «بسته» در ژانويه ۲۰۱۲ منتشر كرد و از آن پس تمام رمان‌هايش در ميان پرفروش‌هاي نيويورك‌تايمز جاي داشته‌اند. آثار وي به فارسي نيز ترجمه شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون