گروه بهمن آموزش را كليد رضايت مشتريان ميداند
رييس آموزش گروه بهمن، آموزش در اين مجموعه را يكي از عوامل مهم در كسب رتبه برتر خدمات فروش دانست و بدين منظور به بهانه آغاز هفته معلم از اساتيد اين گروه تقدير به عمل آورد. زارع آموزش در اين مجموعه را يكي از عوامل مهم در كسب رتبه برتر خدمات فروش گروه بهمن دانست و گفت: توجه به توسعه و تقويت واحدهاي آموزش در حقيقت با هدف افزايش رضايتمندي مشتريان صورت ميگيرد. اساتيد برجسته با آموزش اصولي چرخه خدماترساني را بهبود ميبخشند و اين مشتريان هستند كه بهتر از هركسي تاثير حضور مدرسان كاركشته در واحد آموزش را درك ميكنند. رييس واحد آموزش گروه بهمن گفت: تمامي نمايندگان گروه بهمن دايم آموزش ميبينند تا همه نمايندگيها با استاندارد مشخصي به مشتريان خدمات بدهند. اين استانداردسازي به افزايش رضايتمندي مشتريان منجر شده است. وي اضافه كرد: حضور اين اساتيد منجر به روزآمد شدن دانش فني نمايندگيهاي گروه بهمن شده است. گفتني است گروه بهمن به عنوان بزرگترين و فعالترين خودروساز بخش خصوصي كشور توانسته در يكسال اخير با افزايش كيفي و كمي محصولات خود سهم بازار قابل توجهي را در رده خودروهاي لوكس از آن خود كند. آخرين گزارش سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) حاكي از سطح بالاي كيفي خدمات فروش ارايهشده از سوي اين شركت خودروسازي است، به نحوي كه گروه بهمن در حوزه فروش جايگاه برتر را در ميان تمامي خودروسازان بخش دولتي و خصوصي از آن خود ساخته است. همچنين در موضوع رضايت از شبكه نمايندگان مجاز كه ناظر بر عواملي همچون آموزش پرسنل نمايندگيها، تدوين استانداردها، استانداردهاي رفاهي و مديريت روابط با مشتريان و... ميباشد نيز اين شركت در صدر جايگاه سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران قرار گرفته است.
گروه بهمن با اهتمام نسبت به توسعه واحد آموزش، نمايندگيهاي مجاز اين گروه را نسبت به تعمير و نگهداري محصولات اين گروه آموزش ميدهد. اين آموزش به سبب پيچيدگي تكنولوژي موتورها و گيربكسها و همينطور آپشنهاي محصولات جديد اهميت زيادي دارد.