• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5500 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۶ خرداد

كنسرتي از عاشقانه‌هاي «ناصر چشم‌آذر»

در خبرها آمده است كه 18 خرداد كنسرتي از عاشقانه‌هاي ناصر چشم‌آذر با رهبري آرمين قيطاسي و خوانندگي مهدي يغمايي در شهر اصفهان برگزار مي‌شود. اين كنسرت در دو نوبت ۱۹ و ۳۰ دقيقه و ۲۲ و ۳۰ دقيقه در سالن سيتي سنتر اصفهان به اجرا درخواهد آمد. قيمت بليت‌هاي اين كنسرت از ۱۸۵ هزار تومان تا ۳۷۵ هزار تومان است.
ايسنا در اشاره به ناصر چشم‌آذر آورده است: «متولد اردبيل بود و از پنج سالگي به همراه خانواده به تهران آمد و در سايه تعليمات پدر، مرحوم اسماعيل چشم‌آذر از نوازندگان بنام موسيقي آذربايجان شروع به يادگيري موسيقي كرد. او در كودكي ساز آكاردئون را برگزيد و همراه آن تئوري‌هاي موسيقي را نيز فرا گرفت.»
علاقه او به موسيقي و استعداد زياد او سبب شد كه از ۱۲ سالگي به همراه پدر وارد اركستر آذربايجاني راديو ايران شود. در ۲۰ سالگي دو سال بعد به امريكا رفت و موفق به گذراندن دوره فشرده موسيقي Jazz شد.
چشم‌آذر در حوزه ساخت موسيقي فيلم و سريال از چهره‌هاي برجسته كشورمان بود و در اين زمينه به موسيقي آثاري چون اجاره‌نشين‌ها، هامون، قصه‌هاي مجيد و خواب و بيدار مي‌توان اشاره كرد. ناصر چشم‌آذر ۱۴ ارديبهشت ساال 1397 بر اثر سكته قلبي در تهران از دنيا رفت. پيكر او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاك سپرده شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون