• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5523 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۳ تير

اطلاعات سرورهاي منافقين به ايران منتقل شد

به گفته رييس شوراي اطلاع‌رساني دولت، بخشي از اطلاعات سرورهاي منافقين به ايران منتقل شده و كارشناسان در حال بازيابي اطلاعات، شناسايي رابطان و هسته‌هاي تخريب و نقاط كور هستند.
سپهر خلجي، رييس شوراي اطلاع‌رساني دولت در توييتي از بازيابي اطلاعات متعلق به منافقين خبر داد و نوشت: بخشي از هاردها و كيس‌ها [به ايران] رسيد.
در حمله چند روز قبل پليس آلباني به مقر منافقين در تيرانا موسوم به اشرف 3، يگان ضد تروريسم پليس اين كشور وارد محل يگان سايبري منافقين شده و تمامي تجهيزات ازجمله كامپيوترها، هاردها و سرورهاي متعلق به آنها را با خود برد.
بنا بر گفته يك منبع آگاه، اطلاعات مهمي از اين گروهك ازجمله داده‌هاي مربوط به مرتبطين منافقين در داخل ايران در اين سرورها قرار دارد.
اين در حالي است كه منافقين طي سال‌هاي گذشته با دور شدن از مرز ايران، حضور در فضاي مجازي، عضوگيري از اين طريق و ترغيب افراد به انجام اقدامات تروريستي را در اولويت كاري خود قرار داده و براي همين با كمك كشورهاي حامي خود، پيشرفته‌ترين سرورها را در اختيار داشته است.
به گفته رييس شوراي اطلاع‌رساني دولت، هم‌اكنون كارشناسان در حال بازيابي اطلاعات، شناسايي رابطان و هسته‌هاي تخريب و نقاط كور هستند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون