• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5523 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۳ تير

اخبار اختصاصي از بمب بزرگ خبري فوتبال ايران

از جانشين بيرانوند تا نحوه پرداخت دستمزد او به سكه!

صبح روز گذشته خبر فسخ قرارداد عليرضا بيرانوند با پرسپوليس منتشر شد. يك روز قبل از آن منابع خبري اطلاع داده بودند كه استقلال براي دو فصل يك پيشنهاد 95 ميلياردي كه با‌ آپشن تا 100 ميليارد تومان هم مي‌رسد مقابل بيرانوند گذاشته. همين‌طور اخباري از تاثيرگذاري يك هوادار متمول در اين پروسه به گوش رسيد. شنيده‌ها حاكي از آن دارد كه يك فعال اقتصادي بسيار ثروتمند كه در صنعت گردشگري فعال است و به ‌شدت استقلالي است، قبول كرده دستمزد بيرانوند را پرداخت كند فقط براي اينكه او استقلالي شود. 
همين اخبار و حاشيه‌ها ديروز كل فضاي خبري ايران را تحت تاثير قرار داد. در اين بين خبرنگار روزنامه اعتماد هم به جزييات جالبي از حواشي اطراف بيرانوند، باشگاه پرسپوليس و استقلال به دست آورد كه در ادامه مرور مي‌كنيم. 

جانشين بيرو مشخص شد
در حالي كه هواداران پرسپوليس در شوك جدايي عليرضا بيرانوند از جمع شاگردان يحيي هستند، شنيده‌ها حاكي از آن است كه برخي مديران پرسپوليس جانشين احتمالي او را در نظر گرفته‌اند.
در همين رابطه اعتمادآنلاين نوشت: صبح ديروز (دوشنبه) عليرضا بيرانوند گلر شماره يك تيم ملي و باشگاه پرسپوليس قرارداد خود را با سرخ‌پوشان فسخ كرد. از آن طرف خبر پيشنهاد وسوسه‌كننده استقلال مطرح شد تا هواداران پرسپوليس لحظات سختي را سپري كنند. 
يك منبع آگاه در اين زمينه به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد باشگاه در حال بررسي وضعيت بيرانوند است، اما از همين حالا گزينه‌هايي براي جانشيني احتمالي او در نظر گرفته است. در اين ميان نزديك‌ترين فرد به جانشيني بيرو، امير عابدزاده دروازه‌بان لژيونر تيم ملي است كه اخيرا از باشگاه خود يعني پونفرادينا در لاليگا 2 جدا شده و بدون تيم است. اين تيم اسپانيايي در پايان فصل قبل به دسته سوم لاليگا سقوط كرد. 
طبق شنيده‌ها در همين فاصله برخي تماس‌ها با مدير برنامه‌هاي پسر احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق سرخ‌ها نيز برقرار شده است. به نظر مي‌رسد در صورت جدايي قطعي بيرانوند، مديران پرسپوليس بلافاصله مذاكرات جدي خود را براي جذب بچه عقاب آغاز خواهند كرد.

پاي هزاران سكه در ميان است؟
شنيده‌هاي خبرنگار اعتمادآنلاين از منابع مختلف حاكي از آن است كه استقلال در صورت توافق با عليرضا بيرانوند راه عجيبي را براي پرداخت دستمزد او در نظر خواهد گرفت. اعتمادآنلاين در اين رابطه نوشت: دروازه‌بان پرسپوليس صبح ديروز دوشنبه قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ كرد. افراد نزديك به اين گلر ملي‌پوش اطلاع دادند بيرو بعد از فسخ قرارداد با حجت كريمي، سرپرست باشگاه استقلال جلسه‌اي را برگزار كرد.
در اين بين منابع خبري از حضور يك هوادار متمول به عنوان شخص سوم در اين جلسه صحبت به ميان آوردند. روز قبل فاش شده بود كه استقلال براي جذب بيرو رقمي معادل 95 ميليارد تومان پيشنهاد داده است. رقمي كه همان هوادار متمول كه گويا در حوزه گردشگري نيز فعال است، ارايه داده است. 
آنچه در اين ميان مايه تعجب شده بحث سقف بودجه قرارداد است كه امسال توسط فدراسيون فوتبال وضع شده و به باشگاه استقلال اجازه نمي‌دهد بيش از 350 ميليارد تومان هزينه كند. همين مساله باعث شده اهالي فوتبال از خودشان سوال كنند اگر استقلال بخواهد يك‌سوم كل بودجه‌اش را براي يك بازيكن خرج كند پس باقي قراردادها و هزينه تيم‌داري از كجا و به چه شكل تامين مي‌شود؟
با اين حال اطلاعاتي به خبرنگار اعتمادآنلاين رسيده كه مديران استقلال در حال بررسي پرداخت بخشي از دستمزد بيرو به صورت غيرنقدي هستند. برخي منابع خبري غيررسمي فاش كردند كه ممكن است تعداد يك‌هزار و 500 سكه بهار آزادي به عنوان پيش‌پرداخت از طرف هوادار متمول به بيرو داده شود تا او قرارداد را امضا كرده و آبي‌پوش شود! استقلال به اين ترتيب مي‌خواهد سقف بودجه قرارداد كه توسط فدراسيون تصويب شده را دور بزند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون