• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5528 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۹ تير

رييس جمهور در نشست هيات دولت:

اختلاف‌نظر در اداره امور كشور طبيعي است

رييسي بر ضرورت پاسخگويي سريع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتي كه در مورد حوزه‌هاي تخصصي دولت مطرح مي‌شود، تاكيد و وزرا را مكلف كرد نسبت به ابهامات مطرح شده در كمترين زمان ممكن پاسخ دهند. سيد ابراهيم رييسي ديروز در جلسه هيات دولت، با اشاره به حضور ارزشمند و تاريخي اقشار مختلف مردم در جشن بزرگ عيد غدير و تشكر از همه دست‌اندركاران برگزاري اين جشن و پوشش مناسب رسانه‌اي آن، اين شكوه به ياد ماندني را نمادي از انسجام ملي حول محور ولايت و همچنين جلوه‌گاه نشاط اجتماعي دانست و بر افزايش بيش از پيش زمينه‌هاي بروز و ظهور نشاط اجتماعي در جامعه تاكيد كرد.
رييس‌جمهور با تاكيد بر پرهيز از هر اقدامي كه پيام آن به جامعه، حتي احتمال وجود اختلاف ميان قوا باشد، افزود: تفاوت سليقه و اختلاف‌نظر در عرصه گسترده اداره امور كشور طبيعي است، اما پيگيري موارد اختلافي بايد از مبادي قانوني و حقوقي و به دور از هرگونه حاشيه‌آفريني و ارسال پيام اختلاف باشد.
رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنانش قانون ايجاد و فعاليت برخي شوراها كه نمايندگان آنها از سوي وزرا تعيين مي‌شوند، اما پس از انتصاب، دولت امكان نظارت بر عملكرد آنها را ندارد، داراي اشكال دانست و گفت: اين قانون نياز به اصلاح دارد، چراكه منطقي نيست فردي به عنوان منصوب دولت در مجموعه‌اي فعاليت كند، اما دولت و اعضاي آن امكان نظارت بر عملكرد او را نداشته باشند. رييسي بر ضرورت پاسخگويي سريع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتي كه در مورد حوزه‌هاي تخصصي دولت مطرح مي‌شود، تاكيد و وزرا را مكلف كرد نسبت به ابهامات مطرح شده در كمترين زمان ممكن پاسخ دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون