• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5556 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ مرداد

رويداد «سيستان، مشقت زيستن» در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود

گروه اجتماعي|رويداد «سيستان، مشقت زيستن» با نمايش چهار مستند شاخص درباره سيستان به مدت چهار شب از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سالن استاد ناصري خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي خانه هنرمندان ايران، در اين رويداد پس از نمايش هر مستند و گفت‌وگو پيرامون فيلم، صاحب‌نظرانِ سيستاني از دريچه فرهنگ مردم سيستان به تاريخ و ويژگي‌هاي جغرافيايي آن و همچنين به وضعيت امروز اين خطه كهن خواهند پرداخت. برنامه نمايش فيلم‌هاي مستند و نشست‌هاي تخصصي اين رويداد به شرح زير است: 
سه‌شنبه ۲۴ مرداد؛ نمايش فيلم مستند «بند آب بند خاك» (۱۳۹۶) به كارگرداني و تهيه‌كنندگي فرهاد ورهرام / نشست تخصصي با حضور فرهاد ورهرام و غلامرضا عمراني.
چهارشنبه 25 مرداد؛ نمايش مستند «خطوط ناپيدا» (۱۳۹۴) به كارگرداني و تهيه‌كنندگي مهدي رخشاني/ نشست تخصصي با حضور مهدي رخشاني و عباس عارف.
پنجشنبه 26 مرداد؛ نمايش مستند «بچه‌هاي هامون» (۱۳۷۴) به كارگرداني مسعود كرامتي و تهيه‌كنندگي زنده‌ياد محمدرضا سرهنگي/ نشست تخصصي با حضور مسعود كرامتي، مرتضي پورصمدي، محمد تقي رخشاني و محمد تقي طباطبايي.
جمعه 27 مرداد؛ نمايش مستند «تعزيه در سيستان» (۱۳۷۸) به كارگرداني محمد تهامي‌نژاد و تهيه‌كنندگي حجت فروغي (اولين نمايش عمومي فيلم در تهران) را خواهد داشت./ نشست تخصصي با حضور محمد تهامي‌نژاد، محمد رضا اصلاني، همايون امامي و حجت فروغي.  در اين رويداد پس از نمايش هر مستند و گفت‌وگو پيرامون فيلم، صاحب‌نظرانِ سيستاني از دريچه فرهنگ مردم سيستان به تاريخ و ويژگي‌هاي جغرافيايي آن و همچنين به وضعيت امروز اين خطه كهن خواهند پرداخت. حضور علاقه‌مندان در اين رويداد آزاد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون