• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5569 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ شهريور

مجري برنامه جهان‌آرا به گزارش «اعتماد» جواب داد

در گزارشي كه در روز دوشنبه مورخ 6 شهريور 1402 با عنوان «اخراج نيروهاي نخبه» منتشر كرديد، نكاتي را پيرامون اينجانب نوشته‌ايد كه واقعيت ندارد، لذا اين متن را در همان صفحه منتشر بفرماييد: 
1- در بخشي از اين گزارش ادعا شده كه «حيرت‌انگيز اينكه با خروج اساتيد برجسته دانشگاهي افرادي جايگزين مي‌شوند كه از حداقل‌هاي لازم براي تدريس در بزرگ‌ترين دانشگاه‌هاي كشور برخوردار نيستند. اسامي اميرحسين ثابتي يا عباس موزون، مجريان صداوسيما براي تدريس در دانشگاه شريف، اين پرسش را در افكار عمومي شكل داده كه در دانشگاه‌هاي كشور چه مي‌گذرد؟»  از كجا به اين نتيجه رسيده‌ايد كه بنده حداقل‌هاي لازم براي تدريس در بزرگ‌ترين دانشگاه‌هاي كشور را ندارم؟ شاخص‌تان براي اينكه به اين نتيجه قطعي رسيده‌ايد، چيست؟ اينجانب دوره ليسانس و فوق‌ليسانس را در رشته علوم سياسي دانشگاه تهران گذرانده‌ام و مقطع دكتري را نيز در پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي بوده‌ام. در مقطع ارشد با نمره 19.25 از پايان‌نامه و در مقطع دكتري نيز با نمره 19.5 از رساله‌ام دفاع كرده‌ام. علاوه بر اين، تاكنون در دانشگاه‌هاي مختلف همين درس را تدريس كرده‌ام، علاوه بر آن سال‌ها در حوزه تاريخ انقلاب و به‌ خصوص دوره پهلوي مطالعاتي داشته‌ام، در حوزه تاريخ شفاهي كار كرده‌ام، چند سال در مركز اسناد انقلاب اسلامي در حوزه تاريخ پژوهشگري كرده‌ام، بسياري از اسناد تاريخي را خوانده‌ام و حدود يك‌سالي هم هست كه يك كتابفروشي تخصصي در حوزه تاريخ و سياست تاسيس كرده‌ام و بخش زيادي از وقتم را صرف اين كار كرده‌ام. علاوه بر اينها در حوزه رسانه نيز برنامه‌هاي متعدد تاريخي توليد كرده‌ام، لذا سوالم از شما اين است كه اگر كسي بخواهد درس انقلاب اسلامي بدهد بايد دقيقا چه كار ديگري انجام بدهد كه بنده انجام نداده‌ام؟ ضمن اينكه اساسا قرار نيست اينجانب عضو هيات علمي دانشگاه شريف شوم، بلكه به عنوان استاد مدعو، قرار است در ترم آينده هفته‌اي دو ساعت در خدمت دانشجويان براي تدريس درس انقلاب اسلامي باشم. لذا قرار نيست جايگزين اساتيد پرحاشيه‌اي كه دانشگاه با آنها قطع همكاري كرده، بشوم.
2- در بخش ديگري از گزارش نيز آمده: «ثابتي، عضو جبهه ‌پايداري و از چهره‌هاي نزديك به سعيد جليلي قرار است در دانشگاه شريف به دانشجويان درس انقلاب اسلامي بدهد.»
لازم به ذكر است كه عضويت بنده در جبهه پايداري كذب است و تا امروز در هيچ حزب و گروهي حتي يك ثانيه عضويت نداشته‌ام البته نزديك بودن مواضع فكري بنده به دكتر جليلي به عنوان يكي از سالم‌ترين سياستمداران تاريخ انقلاب كه كوچك‌ترين نقطه خاكستري در زندگي ايشان وجود ندارد، كاملا درست است و به اين مساله نيز افتخار مي‌كنم.  و من‌الله التوفيق

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون