• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5631 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۷ آبان

سرآمد

دومين شماره نشريه الكترونيكي سرآمد با پرونده‌اي درباره جنگ ابرقدرتان جهان از طريق فناوري با عدالت‌خواهان فلسطيني با عنوان «توفان‌الاقصي و نبرد با فناوري» توسط روابط عمومي مركز توسعه فرهنگ و هنر در فضاي مجازي منتشر شد.
هوش مصنوعي و چالش تشخيص اصالت محتواي فرهنگي و هنري، برگزاري پنجمين همايش ملي سواد رسانه‌اي، ضرورت تنظيم‌گري سكوهاي فضاي مجازي و بازخواني برگزاري نمايشگاه فناوري‌هاي محتوايي فضاي مجازي (سي‌تكس) با عنوان« نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال با جلوه‌اي نو» بخش‌هاي مختلف اين نشريه را شامل مي‌شوند. اقدامات و فعاليت‌هاي مركز توسعه فرهنگ و هنر در فضاي مجازي در دولت مردمي، جايگاه ايران در رتبه‌بندي آمادگي هوش مصنوعي دولت‌ها و اهميت شكل‌گيري تشكل‌هاي رسمي در زيست بوم كتاب ديجيتال» از ديگر بخش‌هاي دومين شماره نشريه سرآمد هستند.
همچنين ويديوهايي در باب «اولويت‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره استفاده از فناوري‌هاي نوظهور و هوش مصنوعي، پويش غزه مظلوم و كنفرانس ربات‌هاي انسان‌نما» در صفحه‌هاي ۱۱، ۱۷ و ۵۹ اين نشريه قابل مشاهده است.
پرونده‌هاي ويژه سرآمد درباره« دليل انتشار پيامك‌هاي مزاحم و نحوه رفع آن، اقتصاد ديجيتال و پنجمين همايش سواد رسانه‌اي با تاكيد بر سواد فضاي مجازي كودك و خانواده» در شماره بعدي منتشر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون