• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5639 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۶ آذر

فراخوان همراه اول براي توسعه ايده، راهكار و محصول مبتني بر 5G

همراه اول براي توسعه ايده، راهكار و محصولات مبتني بر5G با رويكرد كاربردهاي اين فناوري فراخوان داد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، فراخوان همراه اول براي توسعه ايده، راهكار و محصول مبتني بر 5G با رويكرد شناسايي طرح‌ها و محصولاتي كه كاربردهاي 5G را در صنايع و حوزه‌هاي مختلف ارايه مي‌دهد، از ابتداي آذر 1402 آغاز شده و به مدت يك ماه ادامه دارد. 
حوزه اصلي برگزاري اين رويداد نسل پنجم شبكه تلفن همراه يا اينترنت 5Gاست كه جديدترين محصول تجاري صنعت ارتباطات است؛ اين فناوري امكانات و سرعتي فراتر از نسل‌هاي قبلي ارايه مي‌دهد. 
اين رويداد با رويكرد بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي پر‌شمار حوزه5G در صنايع و حوزه‌هاي مختلف از جمله حمل‌ونقل (Transportation)، انرژي (Energy)، سلامت (Healthcare)، شهر هوشمند (Smart city)، امنيت عمومي (Public safety)، كشاورزي (Agriculture)، توليد (Manufacturing)، خرده‌فروشي (Retail)، معدن (Mines)، سرگرمي (Entertainment) و آموزش (Education) اقدام به پذيرش طرح خواهد كرد.
همراه اول براي شركت‌كنندگان در اين فراخوان مزايايي را در نظر گرفته كه مهم‌ترين آنها به ترتيب امكان سرمايه‌گذاري براي پياده‌سازي و توسعه طرح يا كسب و كار، امكان تعامل با شبكه گسترده همراه اول و ورود به همكاري راهبردي در حوزه نسل پنجم، امكان ارايه سرويس مشترك و بهره‌مندي از مزاياي فروش و ماركتينگ همراه اول، امكان حضور در آزمايشگاه فناورانه همراه اول جهت رشد، پرورش و تست محصول، امكان بهره‌مندي از كنسول API همراه اول (همات) و امكان بهره‌مندي از خدمات مشاوره تخصصي و منتورينگ است.
گروه اول مخاطبان اين رويداد شامل تيم‌ها، استارت‌آپ‌ها و شركت‌هاي داراي سرويس و يوزكيس‌هاي 5Gهستند؛ گروه بعدي مجموعه‌هايي با توانمندي و ظرفيت لازم جهت ارايه طرح يا محصول جديد با استفاده از ظرفيت‌هاي شبكه 5Gهستند. به اين ترتيب مخاطبان رويداد در دو دسته كلي صاحبان كسب و كار (در سطوح مختلف) و صاحبان طرح و ايده دسته‌بندي مي‌شوند.
علاقه‌مندان و صاحبان طرح و ايده مي‌توانند با مراجعه به سايت اين رويداد به نشاني https: //mci.ir/5gtech اقدام به تكميل فرم‌هاي مربوطه و شركت در اين رويداد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون