• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5677 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۳ دي

خودرو

بازديد رييس سازمان توسعه تجارت از آخرين دستاوردهاي ايران دوچرخ 

مهدي ضيغمي، معاون وزير صمت و رييس سازمان توسعه تجارت در حاشيه بازديد از چهارمين نمايشگاه بين‌المللي موتورسيكلت و دوچرخه از غرفه ايران‌دوچرخ بازديد كرد و در جريان آخرين دستاوردهاي محصولات اين شركت قرار گرفت.
در حالي شركت ايران دوچرخ با سبد متنوعي از محصولات خود در نمايشگاه موتورسيكلت كه در شهر آفتاب برگزار شده است، حضور يافته كه مهدي ضيغمي، رييس سازمان توسعه تجارت از دستاوردهاي محصولات اين شركت در حوزه موتورسيكلت‌هاي برقي و بنزيني و سه چرخه برقي و نيز ساير محصولات اين شركت بازديد كرد. گفتني است؛ ايران دوچرخ محصولات متنوعي را در اين نمايش در معرض ديد بازديد‌كنندگان قرار داده است. چنانكه موتورسيكلت استريت DS ۲۰۰ از محصولات ايران دوچرخ است كه با پيشرانه تك سيلندر هوا خنك و خروجي ۱۰.۲۳ كيلووات (۱۳.۷ HP) به نمايشگاه آورده است. محصولاتي نظير كاپيتان ۱۵۰، ۱۰بي، كي‌پي‌تي۲۰۰ و كي‌پي‌تي پرو در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفت. موتورسيكلت‌هاي آرشيا ۲۰۰، جيران ۳۰۵، جيران ۳۰۹ و نيز سه چرخه برقي ۱۰۰۰ وات و سه چرخه برقي ۵۰۰ وات از ديگر محصولاتي است كه ايران دوچرخ در معرض نمايش قرار داده است. ايران دوچرخ در اين نمايشگاه دو محصول با نام موتور چهار چرخ ATV۵۰۰ و ATV۸۰۰ و نيز اسكوتر آوا كليك ۱۵۰، وترانو ۱۵۰ و موتورسيكلت تريل ايكس ۲ را در نمايشگاه موتورسيكلت شهر آفتاب در معرض بازديد قرار داده است. همچنين ايران دوچرخ در حوزه موتورسيكلت‌هاي برقي نيز محصولات متنوعي همچون موتوربرقي جي‌اس۳۰۰۰، موتور برقي EM۰۴ و موتوربرقي EM۰۶ را با خود به نمايشگاه موتورسيكلت آورد. گفتني است؛ در حاشيه اين نمايشگاه مشتريان مي‌توانند در طرح فروش نقدي و اقساطي محصولات ايران دوچرخ شركت كنند. 
ايران دوچرخ در نمايشگاه موتورسيكلت از تاريخ ۲۰ لغايت ۲۳ دي ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در سالن A۵ نمايشگاه شهر آفتاب تهران ميزبان بازديدكنندگان خواهد بود.

بازديد از غرفه ايسكرا در نمايشگاه قطعات مازندران

كيانوش پورمجيب، مديرعامل ساپكو در حاشيه بازديد از غرفه ايسكرا در نمايشگاه قطعات مازندران گفت: ميزان داخلي‌سازي قطعات در ايران در مقايسه با كشورهاي مشابه بسيار بيشتر است. كروز يك شركت فعال و بر مبناي تحقيقات علمي حضور موثر در داخلي‌سازي دارد. اميرحسين جلالي، مديرعامل شركت ايسكرا اتوالكتريك نيز اظهار داشت: توليد محصولات جديد از جمله موتور فن و برف پاك‌كن به زودي انجام مي‌شود. اين موضوع سبب افزايش اشتغال ۳۵ درصدي در مجموعه ايسكرا مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون