• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5677 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۳ دي

هايپرتاير ۵ ستاره شد

موسس هايپرتاير از ارتقاي اين فروشگاه آنلاين تاير به نماد اعتماد الكترونيك پنج ‌ستاره خبر داد.
ساسان فرقدين، مديرعامل و موسس هايپرتاير با بيان اينكه اين شركت بزرگ‌ترين فروشگاه آنلاين تاير در كشور است، اظهار كرد: ما مبتكر يك سرويس ويژه نصب و بالانس تاير در محل هستيم. از سال 1395 شروع به فعاليت كرده و در اين‌ سال‌ها دستاوردهاي متعددي داشتيم و در زمينه‌هاي اعتباري مختلف و جوايز جشنواره‌هاي مختلف را كسب كرديم. از جمله اينكه وب‌سايت برتر در حوزه تجارت الكترونيك شديم.
او خاطرنشان كرد: به ‌تازگي نماد اعتماد الكترونيك ما به پنج‌ ستاره ارتقا پيدا كرد. بنابراين اكنون ما از ميان هزاران فعال اينترنتي حوزه‌هاي مختلف طلا و جواهر و موبايل و فروشگاه‌هاي بزرگ آنلاين، در باشگاه ۲۵ شركتي قرار گرفتيم كه داراي مجوز و نماد اعتماد الكترونيك، از اعتبار پنج ستاره برخوردارند.
موسس هايپرتاير درباره اينكه شركت‌ها با كسب تعداد ستاره‌هاي اي‌نماد چه تفاوتي با يكديگر خواهند داشت، گفت: اي‌نماد اعتباربخش فروشگاه‌هاي اينترنتي است و تاييداتش مبتني ‌بر سنجش رضايت از مشتريان است و مشتريان به‌طور مستقيم به سامانه اعتبارسنجي متصل هستند و در نظرسنجي شركت مي‌كنند و شركت‌ها نقشي در اين آزمون ندارند. 
فرقدين ادامه داد: بقيه شاخص‌ها هم مستندات مربوط به فعاليت، ساختار فني وب‌سايت، سابقه عملكرد در پاسخگويي به شكايات و در سطح سازماني سطح تحصيلات كاركنان و موسسان، گردش مالي شركت و فهرست بيمه‌شدگان است كه بررسي شده و در نهايت اعتبار تعيين مي‌شود. اين روند يك روند پيچيده فني و رضايتمندي است كه شاخص‌هاي مختلف بررسي شده و اين نماد اعطا مي‌شود. شروع اعطاي اعتبار از يك‌ ستاره است و به پنج ‌ستاره ختم مي‌شود و در هر مرحله شاخص‌هاي اعتبارسنجي بررسي و ستاره‌ها كسب شده است. 
هايپر تاير در سال 1395 با ايده‌اي خلاقانه براي ارايه خدماتي متفاوت در عرصه فروش اينترنتي لاستيك در انواع برند‌هاي ايراني و خارجي به وجود آمد. علاوه بر امكان مقايسه لاستيك با در نظر گرفتن شاخص‌هاي فني و ظاهري‌، ويژگي متمايز اين مجموعه ارايه خدماتي نوين در زمينه نصب تايرهاي عرضه‌ شده به صورت سيار است.
دسترسي مجموعه هايپرتاير به منابع تامين كالا از انواع توليدات داخلي و برند‌هاي معتبر بين‌المللي اين امكان را فراهم كرده است تا همواره جديدترين توليدات با بهترين كيفيت و قيمت‌هاي رقابتي در دسترس مشتريان قرار گيرد. همچنين يكي از موارد موثر بر كيفيت تاير شرايط انبارداري آن است، هايپر‌تاير با ايجاد مجموعه انبار‌هاي مدرن بهترين شرايط نگهداري تاير را فراهم كرده كه نقش بسزايي در تضمين كيفيت محصول ارايه ‌شده دارد.
فرقدين درباره يكي از جديدترين محصولات هايپرتاير گفت: هايپرتاير اخيرا يك برند تاير به ‌نام واريور را وارد كرده است و با خدمات و گارانتي هايپرتاير به فروش مي‌رساند. از ويژگي‌هاي اين تاير برخورداري از فناوري ميشلن به عنوان معتبرترين برند توليد تاير در جهان است كه در مشاركت با قديمي‌ترين توليدكننده تاير در چين توليد شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون