• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۴ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5684 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱ بهمن

اخبار

دستگيري عامل اسيدپاشي در شاهرود

جانشين فرمانده انتظامي شاهرود از دستگيري عامل اسيدپاشي به خودرو در يكي از محلات شهرستان خبر داد. علي اسكندري ۳۰ دي ماه با اعلام اين خبر گفت: «برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اسيدپاشي به يك خودرو و درِ خانه در يكي از محلات، موضوع با حساسيت بالا در دستور كار ماموران انتظامي كلانتري ۱۲ بسيج قرار گرفت.» او گفت: «بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي نسبت به بررسي موضوع اقدام و مشخص شد فردي به علت اختلافات شخصي با شاكي نسبت به پاشيدن اسيد روي درِ خانه و خودروي او اقدام و از صحنه متواري شده است.» اسكندري گفت: «با تحقيقات ميداني و اقدامات فني و پليسي، مخفيگاه متهم در يكي از محلات اطراف شهرستان شناسايي و در يك عمليات منسجم و موفقيت‌آميز دستگير شد.» جانشين فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود با اشاره به پذيرش جرم از سوي متهم گفت: «اين متهم در بازجويي‌هاي تخصصي پليس به بزه انتسابي اعتراف و انگيزه خود را خصومت شخصي اعلام كرده است.» اين مسوول انتظامي شهرستان با اشاره به ارسال پرونده متهم به دستگاه قضايي گفت: «وی‌پس از تكميل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع ذي‌صلاح معرفي شد.»

آتش‌سوزي در چين

رسانه‌هاي چيني اعلام كردند كه در پي وقوع آتش‌سوزي در استان هِنان در مناطق مركزي اين كشور دست‌كم ۱۳ نفر جان باختند. رسانه‌هاي دولتي چين اعلام كردند در پي وقوع آتش‌سوزي در يك خوابگاه مدرسه شبانه‌روزي در استان هنان در مركز چين دست‌كم ۱۳ نفر جان باختند و يك نفر نيز مصدوم شد.به نوشته وب‌سايت شبكه تلويزيوني سي‌سي‌تي‌وي چين اين حادثه در منطقه فانگ‌چنگ در شهر نانيانگ رخ داده است. بنا بر اعلام مقامات محلي آتش‌نشاني آتش‌سوزي پس از ۴۰ دقيقه خاموش شده است. گفته مي‌شود فرد مصدوم هم‌اكنون در بيمارستان بستري است و در حال حاضر شرايط عمومي او مساعد است.

هشدار بارش سنگين برف و باران براي 7 استان

سازمان هواشناسي از افزايش آلاينده‌هاي جوي در كلان‌شهرها طي امروز خبر داد و اعلام كرد: اواسط هفته بارش برف و باران در ۷ استان شديد خواهد بود. از ظهر امروز به ‌تدريج از ميزان غلظت آلاينده‌ها در كلان‌شهرها كاسته شده و در غرب و شمال‌غرب كشور ابرناكي و بارش‌هاي پراكنده و وزش باد روي مي‌دهد. روز دوشنبه با نفوذ جريانات شمالي به سواحل درياي خزر ابرناكي، بارش، وزش باد همراه با كاهش نسبي دما در مازندران، گيلان و اردبيل شروع مي‌شود. در مناطقي از شمال‌غرب، غرب و ارتفاعات البرز مركزي نيز افزايش ابر، بارش برف، باران و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشي به غرب كشور گستره بارش‌ها كل نوار غربي ايران، دامنه‌هاي جنوبي البرز در استان‌هاي قزوين، البرز، تهران و كل سواحل درياي خزر را در بر مي‌گيرد. در اين روز بارش برف در جنوب آذربايجان غربي، شمال كردستان، زنجان، نيمه شرقي آذربايجان شرقي، اردبيل و ارتفاعات البرز مركزي و بارش باران در گيلان و غرب مازندران شديد خواهد بود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون