• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5690 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۹ بهمن

واكنش دفتر رياست‌جمهوري به گزارش «خانم ناظم با من خشونت مي‌كند» 

گروه حوادث | «اعتماد» روز گذشته، گزارشي با عنوان «خانم ناظم با من خشونت مي‌كند» را در صفحه حوادث خود منتشر مي‌كند. ساعاتي پس از انتشار اين گزارش از دفتر رياست‌جمهوري براي پيگيري اين حادثه با «اعتماد» تماس گرفته مي‌شود.  «سكينه پاد» پس از ارتباط با مادر دانش‌آموز مذكور از او دلجويي و از آموزش و پرورش درخواست مي‌كند موضوع را با دقت بررسي كند.  در همين راستا سكينه پاد در صفحه توييتر خود نوشت: «پيرو گزارش يكي از روزنامه‌هاي كشور مبني بر برخورد نامناسب با دانش‌آموز دختر يكي از مدارس تهران، موضوع را پيگيري و با مادر اين دانش‌آموز صحبت كردم. در نامه‌اي به وزير آموزش و پرورش پس از شرح ماوقع از ايشان خواستم ضمن بررسي مدقانه نتيجه پيگيري خود را به استحضار مردم عزيز برسانند.» 
«اعتماد» ۸ بهمن ماه جاري در شماره ۵۶۸۹ در مورد رفتار خشونت آميز ناظم مدرسه با يك دانش‌آموز در گفت‌وگو با مادر اين دختربچه ۱۱ ساله نوشت: «زنگ ورزش بود. دخترم مشغول جمع كردن وسايل ورزشي بوده كه ناخواسته مقنعه از سرش به دور گردنش مي‌افتد. ناگهان ناظم مدرسه به سمت دخترم حمله مي‌كند و او را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد.» 
مادر اين كودك در ادامه گفت: «پس از اين ماجرا از ناظم مدرسه شكايت كردم و بعد از مدتي ناظم را از مدرسه اخراج كردند. دخترم قبل از اخراج ناظم به خاطر ادامه‌دار بودن رفتارهاي زشت او به دوستانش گفته بود كه بالاخره از دست خانم ناظم خودم را مي‌كشم.» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون