• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5695 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۵ بهمن

اخبار

آتش‌سوزي در انبار بيمارستان آيت‌الله كاشاني اصفهان

مديركل ستاد مديريت بحران استان اصفهان از وقوع آتش‌سوزي در انبار بيمارستان آيت‌الله كاشاني در اصفهان خبر داد. منصور شيشه‌فروش در تشريح اين خبر گفت: «بامداد روز گذشته، قسمت انبار ملزومات طبقه زير زمين بيمارستان آيت‌الله كاشاني اصفهان دچار حريق شد.» او گفت: «بلافاصله تيم‌هاي عملياتي آتش‌نشاني امدادي و اورژانس در محل حاضر و اطفاي به‌موقع حريق انجام شد.» مديركل ستاد مديريت بحران استان اصفهان گفت: «عمليات خروج دود همچنان از طبقات ادامه دارد و به ‌علت دودزدگي تعداد ۲۷ بيمار از دو بخش به بخش ديگر بيمارستان منتقل شدند. خوشبختانه اين حادثه خسارت جاني نداشت.»

تيراندازي در تجمع سرمايه‌گذاران يك شركت خودرويي در تاكستان

فرمانداري تاكستان با صدور اطلاعيه‌اي به تشريح جزييات تيراندازي در تجمع سرمايه‌گذاران يك شركت خودرويي پرداخت. به دنبال انتشار خبري در فضاي مجازي مبني بر درگيري صورت گرفته در جريان تجمع ۱۳ بهمن جمعي از سرمايه‌گذاران يكي از شركت‌هاي پيش‌فروش خودرو در تاكستان، فرمانداري اين شهرستان با صدور اطلاعيه‌اي به نقل از معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري اين شهرستان به تشريح جزييات آن پرداخت. بنابر اعلام روابط عمومي فرمانداري تاكستان، ذبيح‌الله باقري در تشريح حادثه گفت: «در پي فراخوان غيرقانوني يكي از صفحات اينستاگرامي، تجمعي در ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۱۳ بهمن ماه در مقابل درِ خانه يكي از عوامل يك شركت خودرويي شكل گرفت.» او گفت: «در دقايق پاياني اين تجمع، بر اثر تيراندازي با اسلحه شكاري به سوي جمعيت توسط يكي از منسوبان به شركت موردنظر، متاسفانه تعدادي از حاضران زخمي و يك نفر نيز جان خود را از دست داد. آسيب‌ديدگان اين حادثه شامل يكي از عوامل نيروي انتظامي و چند نفر از عابران پياده و الباقي از تجمع‌كنندگان بودند.» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان تاكستان در پايان گفت: «ضارب با تلاش نيروي انتظامي در كمتر از يك ساعت دستگير شد.»

مرگ مرموز زن جوان قبل از عمل جراحي

ساعت 10 و 30 دقيقه صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ماجراي مرگ مشكوك زن جوان در مهمانسرايي در جنوب تهران به پليس گزارش شد و بلافاصله ماموران كلانتري ۱۱۵ رازي به محل اعزام شدند. ماموران در يكي از اتاق‌هاي اين مسافرخانه با جسد زن جوان با هويت مشخص روبه‌رو شدند كه به گفته پزشكان اورژانس حاضر در محل حادثه ساعاتي قبل‌تر به كام مرگ فرو رفته بود. بررسي‌هاي ابتدايي از دختر متوفي نشان از اين داشت كه آنها براي انجام يك عمل زيبايي به تهران آمده بودند و متاسفانه متوفي پس از مصرف قرص‌هاي روان‌گردان به جاي مواد مخدر به خواب رفته و ديگر بيدار نشده است. پس از اظهارات دختر متوفي جسد براي بررسي‌هاي بيشتر و علت تامه فوت به پزشكي قانوني منتقل شده و ادامه تحقيقات درخصوص اين مرگ مشكوك توسط تيم كارآگاهان اداره ۱۰ پليس آگاهي در حال انجام است.

گاز منوكسيدكربن 7 نفر را در قم راهي بيمارستان كرد

رييس مركز اورژانس 115 قم گفت: «دو شب پيش در دو روستاي قم، مسموميت با گاز منوكسيدكربن به اورژانس قم گزارش شد كه بيماران به بيمارستان منتقل شدند.» بهزادي‌نيا گفت: «در روستاي موجان قم مسموميت به علت نشت لوله بخاري گزارش شد كه مصدومان حادثه كه يك خانم 50 ساله به همراه دو آقاي 20 و 14 ساله بودند به بيمارستان منتقل شدند.» او گفت: «قبل از اعزام اقدامات درماني اوليه توسط كارشناسان اورژانس انجام و در حال حاضر وضعيت سه بيمار مسموم شده، مناسب گزارش شده است.» رييس مركز اورژانس 115 قم گفت: در حادثه ديگري در روستاي سراجه كه ساعت 3 و 41 دقيقه نيمه‌شب به اورژانس 115 قم گزارش شد، بازهم حادثه مسموميت با گاز منوكسيدكربن بود كه بلافاصله كارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.» او گفت: «اين حادثه 4 بيمار به همراه داشت كه شامل يك آقاي 38 ساله و يك خانم 33 ساله و دو دختر 8 و 16 ساله بودند كه بعد از اقدامات درماني اوليه توسط كارشناسان اورژانس انجام شد.» بهزادي‌نيا گفت: «حال اين بيماران نيز مساعد است و باتوجه به اينكه رضايت به انتقال به بيمارستان نداشتند، پس از دريافت خدمات اوليه درماني وضعيت مناسب پيدا كردند.»

سقوط مرگبار مرد اهوازي در رودخانه كارون

سخنگوي اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: يك مرد اهوازي، روز شنبه بر اثر سقوط در رودخانه كارون غرق شد و جان خود را از دست داد. به نقل از روابط عمومي اين مركز عارف شرهاني گفت: «اين حادثه در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه براي يك مرد ۴۶ ساله رخ داد و نيروهاي اين مركز به محض اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شدند.» او گفت: «اين حادثه در ساحل غربي اهواز رخ داد و با وجود تلاش نيروهاي اورژانس ۱۱۵، فرد غرق شده احيا نشد.» غرق‌شدگي به معني ورود آب به داخل ريه‌ها و مجاري تنفسي و سپس خفگي و فرو رفتن در آب است. افراد غرق شده دچار كاهش اكسيژن‌رساني به بدن يا هيپوكسي شده و در نتيجه آسيب به سلول‌هاي عصبي در دقايق اوليه بعد از غرق‌شدگي اتفاق مي‌افتد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون