• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5722 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۱ اسفند

شركت بهمن ديزل در جايگاه نخست خدمات فروش خودروهاي تجاري

شركت بهمن ديزل توانست بر مبناي گزارش ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد جايگاه نخست را در حوزه خدمات فروش خودروهاي تجاري كسب كند. همچنين اين شركت بر اساس شاخص وضعيت نمايندگي‌ها با نمره ۷۸ بالاترين رتبه در مقايسه با رقبا را به خود اختصاص داد.  ارزيابي نتايج عملكرد، كيفيت، سرعت و هزينه خدماتي مانند وضعيت نمايندگي‌ها، سيستم‌هاي ارتباطي و اطلاعاتي، رعايت ضوابط روش‌هاي متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسيدگي به شكايت و...جزو شاخص‌هاي اصلي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد به شمار مي‌رود كه شركت بهمن ديزل در تمامي موارد مطرح شده با كسب بالاترين نمره توانست رتبه نخست اين ارزيابي را به دست آورد. حسين خضري، مديرعامل شركت بهمن ديزل با بيان اينكه براي جلب رضايت هر چه بيشتر مشتريان اقدام به ارايه خدمات فروش نوين و با استاندارد روز دنيا كرده‌ايم، بيان داشت: بهمن ديزل برنامه مدوني را با تلاش تمامي همكاران و شبكه عامليت‌هاي مجاز اين مجموعه در سراسر كشور مدنظر قرار داده است. به همين دليل توانستيم رتبه نخست را در بين ساير رقباي خود در حوزه خودروهاي تجاري به دست آوريم.  خضري با تاكيد بر اينكه ارايه خدمات در سطوح مختلف و جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري جزو اركان و اهداف مهم شركت بهمن ديزل محسوب مي‌شود، تصريح كرد: رعايت ضوابط مربوط به روش‌هاي فروش، آموزش كاركنان نمايندگي‌ها و ستاد، الزامات مرتبط با شبكه نمايندگي‌هاي فروش، فرآيند پاسخگويي و رسيدگي به شكايات مشتريان، جريمه تاخير خسارات وارده به مشتريان، سيستم پرداخت سود مشاركت و انصراف و نيز نظام نظرسنجي از مشتريان از جمله مواردي است كه شركت بهمن ديزل به آن توجه و اهتمام ويژه‌اي دارد. او افزود: رضايت مشتري، اصلي جداناپذير در ارايه خدمات فروش و پس از فروش براي محصولات بهمن ديزل به شمار مي‌رود؛ از اين رو در تلاشيم تا با ارتقاي كيفيت خدمات فروش، رضايت مشتريان را بيش از گذشته جلب كنيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون