• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5738 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۷ فروردين

اطلاعيه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درباره‌ عمليات «وعده‌ صادق»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي از پاسخ دلاورمردان نيروي هوافضاي سپاه به جنايت‌هاي اخير رژيم خبيث صهيونيستي در حمله به بخش كنسولي سفارت جمهوري اسلامي ايران در دمشق و به شهادت رساندن جمعي از فرماندهان و مستشاران نظامي كشورمان در سوريه، از شليك و اصابت موفق ده‌ها فروند موشك و پهپادبه اهدافي درون سرزمين‌هاي اشغالي خبر داد.
متن اين اطلاعيه به شرح زير است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
«إِنّا مِن الْمُجْرِمِين مُنْتقِمُون»
ملت شريف و شهيدپرور ايران اسلامي! در پاسخ به جنايت‌هاي متعدد رژيم خبيث صهيونيستي از جمله حمله به بخش كنسولي سفارت جمهوري اسلامي ايران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامي ايران، در نخستين ساعات بامداد امروز (يكشنبه ۲۶ فروردين ماه) دلاورمردان نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با همراهي ساير نيروهاي اين نهاد انقلابي و مردمي، به عنوان بخشي از تنبيه آن رژيم نامشروع و جنايتكار طي عمليات «وعده صادق» با رمز مقدس «يا رسول‌الله (ص) » با موفقيت اهدافي را در داخل سرزمين‌هاي اشغالي با ده‌ها فروند موشك و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.
جزئيات اين عمليات كه با مصوبه شوراي عالي امنيت ملي و زير نظر ستاد كل نيروهاي مسلح و با حمايت و همراهي غيورمردان ارتش جمهوري اسلامي و پشتيباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح انجام پذيرفت،به زودي به استحضار مردم قهرمان ايران و آزادگان جهان خواهد رسيد. 
وما النّصْرُ إِلّا مِنْ عِنْدِ‌الله الْعزِيزِ الْحكيمِ
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون