• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۲ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5738 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۷ فروردين

سيد حسن خميني در بيانيه‌اي مطرح كرد

اين حمله يك تصميم استراتژيك براي نمايش اقتدار، امنيت و غرور ملي بود

در پي پاسخ جمهوري اسلامي ايران به جنايت رژيم صهيونيستي در حمله به كنسولگري كشورمان در دمشق، يادگار امام بيانيه‌اي را منتشر كرد.
به گزارش جماران، متن بيانيه سيد حسن خميني در پي مي‌آيد: 
بسمه تعالي
النَّارُ يُعْرَضُونَ عَلَيْهَا غُدُوًّا وَعَشِيًّا  وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْعَوْنَ أَشَدَّ الْعَذَابِ [غافر ۴۶]
عمليات شجاعانه ديشب توسط فرزندان غيور ايران اسلامي موجب افتخار است. 
تقابل ايران با رژيم غاصب صهيونيستي به دليل وقاحت و تحليل‌هاي غلط دشمن به يك ضرورت گريزناپذير تبديل شده بود و اين حمله يك تصميم استراتژيك براي نمايش اقتدار، امنيت و غرور ملي بود. فراموش نمي‌كنيم كه رژيم سفاك اسراييل در طول اين سال‌ها تا چه اندازه در قتل ايرانيان و آزاديخواهان پافشاري كرده است و تا چه حد منافع ملي ما و هويت اسلامي مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود. 
تداوم حملات و ترورهاي اسراييل به مواضع و شهروندان ايراني، در بيش از يك دهه گذشته، در داخل و خارج كشور، گويي اين باور و ذهنيت ناصواب را در ميان دشمنان و حتي برخي ايرانيان ايجاد نموده بود كه ايران توانايي تقابل مستقيم با اسراييل را نداشته و صرفا به جنگ و يا پاسخ غيرمستقيم اكتفا خواهد كرد. ذهنيتي كه امروز كاملا از بين رفته است.
طبيعي است كه ايرانيان بيش از هر كشور ديگر از جنگ‌هاي تحميلي آسيب ديده و لذا هرگز به دنبال آن نبوده‌اند، ولي از سوي ديگر نشان داده‌اند كه در مقابل جسارت و تعدي دشمنان نيز ساكت نخواهند نشست. 
امروز نيز همه بايد به قدرت ملي خود بباليم و با تكيه همه‌جانبه بر مردم عزيز كه مهم‌ترين مولفه قدرت هستند، در برابر تهديد‌هاي خارجي متحد باشيم. 
اينجانب ضمن تبريك اين عمليات شجاعانه به فرماندهي معظم كل قوا و رزمندگان سرافراز، رضوان الهي را براي امام بزرگوار (س) مسألت دارم كه روح خودباوري و عزت را در مردم ما دميد و به روان شهيدان سرافراز درود مي‌فرستم كه پيشگامان اين راه بودند.
سيد حسن خميني-۲۶ فروردين ۱۴۰۳

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون