• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5740 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين

راسل كرو و تيمداري در ليگ برتر انگليس

افشاگري ستاره گلادياتور؛ تنها يك تماس با خريد اين باشگاه فاصله داشتم!

فاش شد راسل كرو، ستاره گلادياتور، تنها «يك تماس تلفني» با خريد ليدز فاصله داشته. آن هم قبل از اينكه رايان رينولدز و راب مك‌الهني ديگر ستاره‌هاي هاليوودي در راكسام سرمايه‌گذاري كنند.
اخيرا راسل كرو، ستاره گلادياتور فاش كرده كه قبل از اينكه بازيگران هاليوودي در فوتبال بريتانيا سرمايه‌گذاري كنند، تنها يك تماس تلفني با خريد ليدز فاصله داشته است. اين ستاره اهل نيوزیلند يكي از طرفداران بزرگ ليدز است و مدتي قبل در نظر داشت سهام باشگاه مرود علاقه‌اش را بخرد. البته او اكنون سهام اقليت باشگاه را در اختيار دارد.
كرو به‌رغم اينكه بومي ولينگتون در نيوزيلند است، در فوتبال به تيمي از كشور انگليس علاقه دارد. او وظيفه صداپيشگي در مجموعه‌اي مستند براي باشگاه را برعهده داشته است و همين طور با علاقه فراوان، عملكردهاي تيمي را دنبال مي‌كند. تيمي كه به دنبال بازگشت به ليگ برتر يك سال پس از سقوط به چمپيونشيپ است.
كرو كه هوادار ليدز است در مقطعي تقريباً به افراط كشيده شد. كرو در راديو ايكس به كريس مويلز گفت كه پس از بررسي تصاحب كامل و رد شدن از آن، بخشي از سهام ليدز به دست آورده است. او در اين مورد گفت «بله، اخيرا مقداري از سهام ليدز را خريده‌ام. 7 يا 8 سال پيش، شايد 10 سال پيش، من فقط بيان كردم كه احساس مي‌كنم بايد تيم خيلي بهتر عمل كند. من واقعا بازي‌هاي تيم را به‌ طور جدي دنبال مي‌كردم. دليل اينكه من در حال حاضر زياد در مورد آن صحبت نمي‌كنم اين است كه هر بار كه در مورد آن صحبت مي‌كنم، نوع خاصي از هواداران ليدز مي‌گويند «شما به نوعي تلاش مي‌كنيد، با صحبت در مورد باشگاه فوتبال ما، براي خود منفعت به دست ‌بیاوريد. اما من فقط احساس كردم كه آنها فقط به تمركز بيشتري نياز دارند. و نمي‌دانم مي‌دانيد يا نه، اما من صاحب يك تيم ليگ راگبي در استراليا هستم. ما امسال شروع بدي داشتيم اما مي‌دانيد؟ بايد به دنبال چيزهاي خوب باشيد این طور مي‌شود از شرايط بد خارج شد. داشتم مي‌گفتم؛ بنابراين در آن زمان، من واقعا خريد باشگاه را تحت نظر داشتم. خيلي هم نزديك بودم، واقعا نزديك بود! مثل يك يا دو تماس تلفني ديگر براي اينكه اين كار انجام شود. اما واقعيت آن ماجرا به نوعي به من ضربه زد.»
كرو در مورد اينكه چرا اين معامله هرگز تكميل نشد، افزود: «واقعيت آن خريد به من ضربه زد. زيرا به ياد آوردم كه در سه تا چهار سال اول مديريت باشگاه راگبي اوضاع چگونه بود و چقدر زمان برد. و من شروع به محاسبه كردم. فهميدم حداقل شش تا هفت ماه در سال براي چهار سال آينده در ليدز خواهم بود. زندگي خانوادگي، بچه‌هايم، همه اين چيزها و مسووليت‌هاي ديگري كه دارم، لنگ مي‌ماند. بنابراين من فقط يك قدم به عقب برداشتم. با اين حال، من هنوز معتقد بودم كه اين ايده واقعا خوبي بود.
ليدز در سال 2020 به ليگ برتر بازگشت، اما تنها دو فصل دوام آورد و دوباره سقوط كرد. آنها اكنون در جدول چمپيونشيپ بالا مي‌روند و مي‌خواهند دوباره به سطح اول فوتبال انگليس برگردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون