• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5755 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

ذوب دغدغه ‌خاصي ندارد‌ اما نساجي براي بقا مي‌جنگد

سرخابي‌ها در ايستگاه ۲۶ ليگ برتر

به گزارش «اعتماد»، دو تيم استقلال و پرسپوليس در مهم‌ترين بازي‌هاي هفته بيست و پنجم در برابر تراكتور و سپاهان به نتيجه مساوي رضايت دادند. تقابلي كه به لحاظ كيفيت بسيار پايين‌تر از سطح تيم‌هاي بزرگ كشورهاي صاحب‌سبك جهان برگزار شد و مربع قدرت ليگ باشگاهي ما برخلاف انتظار، فوتبالي معمولي و با اشتباهات فردي و تيمي فراوان به نمايش گذاشتند. 
در بازي پرسپوليس و سپاهان كه به ال‌كلاسيكوي ايران شهرت دارد حاشيه بر متن چيره شد و در تبريز حيف از آن همه تماشاگر كه به استاديوم رفتند اما لذت تماشاي يك بازي جذاب به دل‌شان ماند. بازي استقلال و تراكتور كه معمولا پر گل و تماشايي مي‌شد در هفته قبل هيچي نداشت! سرخابي‌هاي پايتخت با آن فوتبال نچسب‌شان هركدام يك امتياز گرفتند تا اختلاف يك امتيازي بين دو تيم در كورس قهرماني پابرجا بماند. 
اما در اين هفته تيم‌هاي اول و دوم جدول مقابل رقيباني از اصفهان و مازندران به ميدان مي‌روند. دو رقيبي كه شرايطي متفاوتي دارند؛ استقلال در تهران ميزبان ذوب‌آهن است، ذوب‌آهني كه در جدول با كسب ۳۳ امتياز در ميانه جدول قرار دارد و با در نظر گرفتن اختلاف امتيازي با تيم‌هاي بالا و پايين اين تيم درمي‌يابيم كه آنها با خيالي آسوده در ورزشگاه آزادي پا به توپ مي‌شوند؛ چرا كه نه شانسي براي كسب سهميه دارند و نه نگراني براي سقوط! 
ذوبي‌ها هفته پيش مقابل نساجي شكست خوردند، نساجي كه اين هفته در قائمشهر بايد از پرسپوليس پذيرايي كند. شاگردان ساكت الهامي همچنان دغدغه ماندن در ليگ را دارند. نساجي‌چي‌ها با ۲۲ امتياز در رتبه سيزدهم جدول هستند و فولاد و استقلال خوزستان و صنعت نفت به ترتيب با ۲۲ و ۲۱ و ۱۶ امتياز در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند و چشم انتظار لغزش حريف شمالي به آينده فكر مي‌كنند. نساجي اگر به پرسپوليس ببازد همين هفته ممكن است در كنار صنعت نفت جزو فانوس به‌دستان ليگ قرار بگيرد و در چهار بازي باقيمانده كار بسيار سخت‌تري خواهد داشت براي همين در اين بازي خانگي با تمام ‌وجود به مصاف سرخپوشان پايتخت خواهد رفت.
از طرفي اوسمار هم ‌مي‌داند در اين بازي فقط يك‌ گزينه دارد و آن هم كسب پيروزي است تا اميد تيمش براي قهرماني به نااميدي منجر نشود. استرس بردن براي پرسپوليس و نساجي در قائمشهر مشهود است، اما در آزادي اين دلواپسي‌ها براي استقلال و حريفش به مراتب كمتر است. بايد منتظر ماند و‌ ديد در اين هفته فاصله دو تيم اول ليگ بيشتر مي‌شود يا كمتر يا شايد هم همان يك امتياز باقي مي‌ماند‌. بي‌شك تا سوت پايان اين دو بازي هيچ اظهارنظر دقيقي نمي‌شود داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون