• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5794 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳ تير

تيم جذاب مسي! آنتونلا، تياگو، متئو و چيرو!

خانواده مسي در كوپا امريكا ليونل را تشويق مي‌كنند. آنها به فوق ستاره اينتر ميامي كه به آرژانتين كمك كرد تا در افتتاحيه مقابل كانادا پيروز شوند روحيه دادند.
تيم مسي در بازي افتتاحيه كوپا امريكا 2024 در مرسدس بنز آرنا حضور داشتند. آنتونلا تياگو، متئو و چيرو را به همراه داشت تا ليونل را در حال تماشاي بازي تماشا كنند. برنده 8 توپ طلا، مسي در رقابت تيمش مقابل كانادا يك بار ديگر كلاس بالايي از خود به نمايش گذاشت. او در هر دو گل آرژانتين شركت داشت و  در نهايت آنها موفق شدند 2برصفر مقابل كانادا پيروز شوند. ممكن است اين ستاره بزرگ تمام دوران به تولد 37 سالگي خود نزديك شده باشد، اما هيچ نشانه‌اي از كاهش كيفيت عملكرد نشان نداده است. 
سه پسر مسي اكنون در سني هستند كه مي‌توانند از كاري كه پدرشان انجام مي‌دهد و اينكه چقدر در آن مهارت دارد قدرداني كنند. آنها او را در سفر به ايالات متحده دنبال كردند و جايگاه‌هايي  را در سيستم آكادمي تيم اينتر ميامي به دست آوردند. ممكن است نام مسي در سال‌هاي  آينده بار ديگر پشت پيراهن يكي از بازيكنان تيم ملي آرژانتين قرار بگيرد. تياگو قبلا وفاداري خود را به اين پيراهن نشان داده است. در حال حاضر، خانواده مسي از تماشاي يك نابغه در حال كار لذت مي‌برند. در حالي كه روي  بهترين صندلي‌هاي استاديوم مرسدس بنز در آتلانتا نشسته‌اند. آنتونلا در حالي كه همسرش درگير رقابت‌هاي كوپا است، راه‌هايي براي سرگرم كردن بچه‌ها پيدا كرده است. او بچه‌ها را به جاهاي  جذاب از جمله استوديوي Disney World و يونيورسال مي‌برد. آنها اكنون با آرژانتين به ميدان رفته‌اند، آرژانتيني كه سه‌شنبه آينده در ديدار با شيلي در نيوجرسي به كوپا بازخواهد گشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون