• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5892 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان

راز يك جنايت برملا شد

تيم جنايي پليس آگاهي با حضور در محل دريافتند، مقتول در شهرك شاهد انديشه با ضربه‌هاي چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بيمارستان فوت كرده است

25 شهريور امسال ماموران پليس در جريان مرگ پسر جواني در يكي از بيمارستان‌هاي شهريار در غرب استان تهران قرار گرفتند. مرد جوان تصور نمي‌كرد اعتراضش به زن جوان به ‌خاطر صحبت طولاني با تلفن همراه در تاكسي جانش را بگيرد. اعتراض دختر جوان و مادرش به اين رفتار و دخالت مردي در پارك، باعث رقم خوردن اين جنايت شد. ۲۵ شهريور امسال ماموران پليس در جريان مرگ پسر جواني در يكي از بيمارستان‌هاي شهريار در غرب استان تهران قرار گرفتند. 
تيم جنايي پليس آگاهي با حضور در محل دريافتند، اين مرد در شهرك شاهد انديشه با ضربه‌هاي چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بيمارستان فوت كرده است. ماموران راهي محل قتل شده، اما هيچ سرنخي از عامل يا عاملان قتل وجود نداشت. آنها به بررسي دوربين‌هاي مداربسته پرداخته كه در بررسي دوربين‌هاي اطراف مشخص شد، چهار سرنشين يك خودروي پرايد با مقتول درگير شدند. كيفيت دوربين پايين بود و چهره ‌متهمان و پلاك خودروي‌شان مشخص نبود. با اقدام‌هاي پليسي، كارآگاهان سرانجام رد چهار پسر جوان كه اهل يكي از محله‌هاي شهريار بودند به دست آمد. در ادامه مشخص شد يكي از متهمان پرايد دارد. او شناسايي و دستگير شد. متهم در اعترافات خود اظهار كرد كه با همدستي سه دوستش اين قتل را مرتكب شده‌ است. فضل‌الله سواري‌پور، رييس پليس آگاهي غرب استان تهران در اين باره گفت: «اين پرونده بدون سرنخ و با تحقيقات علمي كارآگاهان كشف و با دستگيري چهار متهم مشخص شد دو نفر از آنها سابقه‌دار هستند. سه متهم با چاقو و قمه به مقتول ضربه زده بودند كه با مشخص‌ شدن ضربه كشنده، عامل قتل هم شناسايي شده است.» او گفت: «آن‌طور كه متهمان اعتراف كرده و تحقيقات نشان مي‌دهد، ماجرا از درگيري دختر و مادري با مقتول آغاز شده بود. دختر ‌جوان سوار خودروي مسافربري بوده و مدام با تلفن همراه در ماشين صحبت كرده بود. همين باعث اعتراض مقتول به دختر جوان شد. پس از رسيدن به مقصد اين دختر همراه مادرش سراغ اين فرد آمده و به ‌خاطر اعتراضي كه كرده بود با او درگيري لفظي پيدا كردند. يكي از متهمان با ديدن اين صحنه خودش را وارد دعوا كرده و بي‌دليل مقتول را كتك زده است. چند دقيقه بعد هم با سه ‌نفر ديگر از دوستانش دوباره به آن محل بازگشته و اين‌بار با چاقو مرد جوان را كشته است.» رييس پليس آگاهي غرب استان تهران گفت: «يكي از دلايل وقوع قتل‌هاي خياباني، ناتواني افراد در كنترل خشم است كه باعث وقوع درگيري مي‌شود. حال در اين وضعيت همراه داشتن سلاح سرد يا گرم، فرد را به سمت جنايت سوق مي‌دهد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون