• ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

سهم بازار سايپا با برنامه توسعه محصول گسترش مي‌يابد

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا برنامه گسترده‌اي در زمينه توسعه محصولات دارد كه با اجراي اين برنامه و ورود خودروهاي جديد در چند سال آينده، كسب و كار شبكه توليد، فروش و خدمات پس از فروش گروه سايپا گسترش مي‌يابد. مهدي جمالي در جريان نشست نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش گروه سايپا در استان اصفهان با اشاره به همكاري شبكه نمايندگي‌ها در سراسر كشور اظهار كرد: امروز بخش مهمي از جريان توليد و اقتصاد كشور توسط صنعت خودروسازي به ويژه در گروه سايپا رقم مي‌خورد كه بيانگر اهميت و ضرورت وجودي اين صنعت است. وي افزود: در زمينه فروش محصولات توانسته‌ايم تجربيات مهمي را در چندسال اخير به دست آوريم و با اجراي روش‌هاي متنوع در فروش، نياز بازار را در اين بخش پاسخ دهيم. وي تصريح كرد: در بخش خدمات پس از فروش نيز در حال ايجاد يك ساختار چابك و كارآمد هستيم تا كيفيت اقدامات در اين حوزه نيز افزايش يابد. جمالي شبكه نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش را پيشاني گروه سايپا عنوان كرد و گفت: زحمات و تلاش‌هاي صورت گرفته در بخش‌هاي توليد، مهندسي و كيفيت با كارآمدي شبكه نمايندگي‌ها اثربخش خواهد شد. مديرعامل گروه خودروسازي سايپا خاطرنشان كرد: قصد داريم انرژي تازه‌اي را در شبكه خدمات پس از فروش سايپا تزريق كنيم تا از اين طريق به اهداف خود در جهت ارتقاي سطح رضايت مشتريان دست يابيم. وي با اشاره به ضرورت برنامه‌ريزي نمايندگي‌ها در بخش‌هايي همچون آموزش منابع انساني، تامين قطعات و كنترل خدمت‌رساني تاكيد كرد: با آسيب‌شناسي از موانع و موضوعات مربوط به شبكه نمايندگي‌ها براي ايجاد سهولت و كيفيت در خدمات آنها تلاش مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون