ارتقاي سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول
به منظور ارايه خدمات هرچه بهتر به مشتركين، سامانه جامع خدمات مشتريان همراه اول ارتقا مييابد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، پيرو عمليات توسعه و ارتقاي سيستمهاي زيرساختي فناوري اطلاعات همراه اول كه ارايه خدمات نوين بسياري را نويد ميدهد، ممكن است در مقطع بهروزرساني، اختلالاتي در برخي سرويسهاي مشتركين دايمي و اعتباري بروز كند كه اپراتور اول پيشاپيش بابت بروز احتمالي اين مشكلات از مشتركين خود عذرخواهي كرده است. اين اطلاعيه با تاكيد بر ارايه سرويسهاي پايه به مشتركين اپراتور در طول بازه استقرار سيستم جديد، در خصوص مشكلات احتمالي در خريد شارژ يا تعويض بستهها و طرحهاي تشويقي اطلاعرساني كرده است. همراه اول ضمن تشكر از صبوري مشتركين و همراهان هميشگي خود اظهار اميدواري كرده، با ارتقاي انجام شده بتواند به زودي خدمات متنوعتر و طرحهاي منعطفتري را به مشتركين خود ارايه كند.