• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3201 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند

خبر كوتاه

نايب‌رييس تكواندو بانوان:

 از تبعه شدن بانوان بي‌خبرم

زهرا سروي، نايب‌رييس تكواندو بانوان در پاسخ به اين سوال كه صحبت‌هايي مبني بر تبعه شدن دو نفر از بانوان به كشور آذربايجان است و شنيده شده و يكي از آنها سهيلا سياحي است، گفت: در اين خصوص اطلاعي ندارم و فكر نمي‌كنم اين مساله حقيقت داشته باشد. سهيلا سياحي به دليل ادامه تحصيل اردوي تيم ملي را ترك كرد. اينكه مي‌گويند سياحي قرار است تبعه آذربايجان باشد با چيزي كه ما مي‌دانيم مغايرت دارد، زيرا سياحي در تركيب اعزامي به تورنمنت هلند بود و عدم حضور وي در اردوي تيم ملي مشكلات درسي بوده است.

 

داورزني: هيچ چيز  به اندازه ورزش باعث تبليغ ايران نمي‌شود

محمدرضا داورزني، رييس فدراسيون واليبال اظهار كرد: اخلاق و تربيت را نمي‌توان با بخشنامه و كلاس درست كرد و بايد در اين زمينه اقدامات عملي و جدي صورت بپذيرد. اگر من به عنوان يك رييس فدراسيون دروغ بگويم چه انتظاري را مي‌توان از ورزشكاران جوانم داشته باشم. ما بايد در ورزش به مقوله اخلاق و فرهنگ توجه جدي داشته باشيم و آن را سرلوحه كار خود قرار دهيم. ورزشكاران ما در سطوح ملي باعث افزايش غرور در مردم مي‌شوند و در شرايطي كه تهديد و تحريم‌ها در كشور ما وجود دارد اين افتخارآفريني‌ها سبب عزت و غرور در مردم ما شده است. چه چيزي مي‌تواند به اندازه افتخارآفريني در ورزش سبب تبليغ ايران در جهان شود. وي با اشاره به اينكه برخي ناهنجاري‌ها در عرصه ورزش وجود دارد، خاطرنشان كرد: من مي‌دانم كه در ورزش حرفه‌اي موارد نامناسبي وجود دارد. حتي در بازي‌هاي واليبالي كه از شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود گاهي چنين مواردي نيز ديده مي‌شود، اما در سطوح ملي، ورزشكاران ما سبب افتخارآفريني براي ايران مي‌شوند.

 

استعفاي رييس فدراسيون دووميداني روي ميز وزير ورزش

استعفاي افشين داوري از رياست فدراسيون دووميداني به دست وزير ورزش رسيده است. پس از حواشي‌اي كه پيرامون استعفاي افشين داوري از رياست فدراسيون دووميداني وجود داشت و حتي در ابتدا گفته شد استعفايي در كار نيست، محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان اعلام كرد استعفاي داوري دو روز است كه به دستش رسيده و در مورد آن تصميم‌گيري خواهد كرد. گودرزي در مورد استعفاي افشين داوري همچنين گفت: «اين تصميم داوري به هيچ‌وجه تحت فشار نبوده و من از دو روز قبل استعفاي ايشان را ديده‌ام. هنوز هيچ چيزي در اين زمينه مطرح نشده است و بايد با ايشان صحبت كنم و اگر او تمايلي به ادامه فعاليت نداشته باشد استعفايش را قبول مي‌كنم.» داوري نيز در اين خصوص گفت: «استعفايم را شنبه تحويل آقاي گودرزي دادم، ولي هنوز موافقت نشده است، اما لازم است كه موافقت انجام شود چرا كه من براي زندگي‌ام هدف‌گذاري كرده‌ام و مي‌خواهم نامزد انتخابات شوم. مجمع 21 اسفند نيز احتمالا لغو خواهد شد چرا كه حسابرسي‌ها بايد انجام شود و احتمالا مجمع به سال آينده موكول مي‌شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون