• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4166 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد

خبر

استيضاح وزير كشور به صحن مجلس مي‌رود

اصغر سليمي درباره جسله روز گذشته كميسيون شوراها و امور داخلي كشور اظهار كرد: ۲۵ تن از نمايندگان براي استيضاح وزير كشور اعلام آمادگي كرده بودند كه چهار نفر از نمايندگان سوالات خود را در ۱۲ محور مطرح كردند. وي در گفت‌وگو با ايلنا تصريح كرد: عدم توجه به احزاب، عدم توجه به قانون انتخابات، عدم توسعه سياسي، آسيب‌هاي اجتماعي، نابساماني در صدور گذرنامه‌ها و عدم كفايت در مديريت بحران به خصوص در وقوع زلزله از جمله محورهاي مهم سوالات نمايندگان از رحماني‌فضلي بود كه وزير هم به اين سوالات پاسخ داد.

اين عضو كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با بيان اينكه نمايندگان درخواست كننده استيضاح از پاسخ‌هاي وزير كشور قانع نشدند، گفت: استيضاح وزير كشور به صحن مجلس مي‌رود و در هفته آينده به هيات رييسه تقديم خواهد شد.

 

جلسه استيضاح كرباسيان يكشنبه در مجلس برگزار مي‌شود

سخنگوي هيات رييس مجلس از برگزاري جلسه استيضاح وزير اقتصاد و دارايي در روز يكشنبه خبر داد.

بهروز نعمتي، سخنگوي هيات رييسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاري جلسه استيضاح كرباسيان وزير اقتصاد و دارايي در روز يكشنبه (4 شهريور ماه) خبر داد.وي تشريح كرد: بر اساس نامه وزارت اقتصاد و دارايي روز يكشنبه كرباسيان در مجلس حضور يافته و جلسه استيضاح برگزار خواهد شد.

 

پاسخ آيت‌الله علم‌الهدي به پويش #فرزندت -كجاست

نماينده ولي‌فقيه در استان خراسان‌رضوي با پاسخگويي به خبرنگار تسنيم به پويش «#فرزندت_كجاست» پيوست.

آيت‌الله علم الهدي، نماينده ولي‌فقيه در استان خراسان‌رضوي در گفت‌وگو با تسنيم در مشهد مقدس در اين زمينه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبيره، 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقاي اراكي در مجمع التقريب است؛ فرزند دوم بنده دانشيار دانشگاه شهيد بهشتي و همسر آقاي رييسي است.

آيت‌الله علم‌الهدي ادامه داد: فرزند سوم بنده كه دختر است، دكتراي فلسفه تطبيقي دارد و تدريس مي‌كند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمي در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشيار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پيام نور مشغول است؛ فرزند ششم دكتراي ادبيات فارسي دارد و فرزند هفتم بنده نيز پسر است و دكتراي مديريت فرهنگي و شغل آزاد دارد .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون