• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4168 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۴ شهريور

كوتاه از جهان ورزش

الهيار صيادمنش و سجاد آقايي به دليل انتشار فيلمي از شادي گل‌شان در بازي با ذوب‌آهن در هفته دوم ليگ برتر با راي كميته انضباطي يك ماه از همراهي تيم‌شان محروم شدند و نمي‌توانند استقلال را همراهي كنند، مشكلي براي همراهي اين تيم در بازي مقابل السد نخواهند داشت.

العباسي دونده بحريني ادعا مي‌كند در مسابقات دوي ماراتن بازي‌هاي آسيايي جاكارتا و در 100 متر آخر، رقيب ژاپني در مسير دويدن وي را هل داده و خطا كرده و اگر اين اتفاق رخ نمي‌داده مدال طلا نصيب ورزشكار بحريني مي‌شده است.

مسوت اوزيل به دليل بيماري بازي ديروز آرسنال را از دست داد.

كينگزلي كومان، بازيكن باشگاه بايرن مونيخ به دليل مصدوميت از ناحيه ليگامنت زانو، چندين هفته از ميادين دور خواهد بود. به گزارش TZ، رومنيگه بعد از مصدوميت كومان در مورد اقدام بايرن براي جذب بازيكن جديد اظهار داشت: «بايد صبر كنيد و ببينيد چه اتفاقي مي‌افتد. من نه احتمال ترانسفر بازيكن جديد را رد مي‌كنم نه احتمال جدا شدن بازيكنان فعلي تيم را. در حال حاضر نمي‌توانم چيزي را تاييد كنم.»

يوليان نايگلزمن سرمربي هوفنهايم، در جريان ديدار با بايرن مونيخ با چهره‌اي متفاوت از هميشه در كنار زمين حاضر شد و به نظر مي‌رسيد آرايش كرده باشد. او در اين خصوص گفت: «خانم‌ها هميشه با آرايش كردن خودشان را شيك مي‌كنند. بنابراين فكر كردم كه من هم مي‌توانم اين كار را به عنوان يك مرد انجام دهم. اين كار را امتحان كردم و اميدوارم كه به نحوي موفقيت‌آميز بوده باشد.»

دو تيم المپياكوس و برنلي در مقدماتي ليگ اروپا برابر هم قرار گرفتند و تيم يوناني 3-1 به پيروزي رسيد. گفته مي‌شود در زمان استراحت بين دو نيمه، اوانجلوس ماريناكيس، رييس باشگاه المپياكوس يونان وارد اتاق داوران شده است. يوفا هم اعلام كرده در مورد پرتاب اشيا به زمين بازي، مسدودبودن راهروها در برخي بخش‌هاي استاديوم و استفاده از مواد آتش‌زا تحقيق خواهد كرد. ولي هيچ پرونده‌اي در مورد ورود رييس باشگاه المپياكوس به اتاق داوران باز نشده است.

مانچيني، سرمربي تيم ملي ايتاليا: هيچ‌كس به ايتاليا باور ندارد و اين عالي است؛ در حال حاضر در تيم خود توتي يا باجو نداريم.

راس باركلي، هافبك 24 ساله انگليسي چلسي پس از سپري كردن دوران مصدوميت خود حالا مي‌تواند زير نظر مائوريتزيو ساري، دوران جديدي را در چلسي شروع كند. باركلي در مصاحبه با تلگراف در خصوص اهداف و الگوي خود صحبت كرد: «معتقدم مي‌توانم 20 گل را در طول يك فصل به ثمر برسانم. زدن 20 گل خيلي زياد است اما قابل دسترس است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون