ويژه
حضور بانك رفاه
در نمايشگاه بينالمللي بانك، بورس، بيمه و خصوصيسازي كيش
بانك رفاه با هدف معرفي اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنين در راستاي گسترش تعاملات با شركتهاي فعال اقتصادي در پنجمين نمايشگاه بينالمللي بورس، بانك، بيمه و خصوصيسازي كيش و دهمين نمايشگاه معرفي فرصتهاي سرمايهگذاري كشور حضور فعال و باشكوه داشت. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه، مديران بانك رفاه در مذاكره با شركتها و سازمانها ضمن تشريح سياستهاي كلان بانك و همچنين خدمات رقابتي بانك، بر حمايت و حضور حداكثري بانك در حوزههاي مختلف اقتصادي كشور تاكيد كردند و اظهار داشتند: بانك رفاه با توجه به ظرفيتهاي ويژهاي كه در اختيار دارد و با عنايت به توان رقابتي خود قادر است، طيف متنوعي از خدمات و محصولات بانكي را متناسب با نيازهاي گروههاي مختلف مشتريان به ايشان ارايه كنند.بانك رفاه در اين دوره از نمايشگاه كه به مدت 4 روز و در محل نمايشگاه بينالمللي كيش برگزار شد با برپايي غرفه معرفي محصولات و خدمات، به حاضران در نمايشگاه نيز مشاورههاي مالي ارايه كرد.پنجمين نمايشگاه بينالمللي بورس، بانك، بيمه و خصوصيسازي كيش از 30 مهرماه الي سوم آبانماه سالجاري برگزار و طي آن نشستهاي تخصصي مختلفي برگزار شد و سخنرانان برجسته داخلي و خارجي به تشريح مباحث مرتبط با حوزههاي بورس، بانك، بيمه و خصوصيسازي پرداختند.
گسترش خدمات كارت در سامانه بانكداري مجازي بانكپاسارگاد
با گسترش ارايه خدمات در سامانه بانكداري مجازي بانك پاسارگاد، مشتريان قادر هستند امور بانكي خود را در كوتاهترين زمان و با امنيت بسيار بالا انجام دهند.
به گزارش روابط عمومي بانكپاسارگاد، در اين سامانه خدمات سپرده، كارت، كارت اعتباري، تسهيلات، چك و خدمات ارزي قابل ارايه است. بر اين اساس مشتريان ميتوانند در بخش كارت خدمات متنوعي مانند درخواست صدور كارت نقدي و كارت المثني، انتقال وجه كارت به كارت (حساب اصلي و حساب فرعي)، انتقال وجه مستمر كارت به كارت (انتقال وجه زماندار به تاريخ آينده)، انتقال وجه كارت به كارت گروهي (از يك كارت به چندين كارت)، پرداخت قبض از سپرده و كارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خريد كارت هديه، تغيير سپرده اصلي كارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعي به/از كارت، تعيين سقف برداشت كارت از پايانه خودپرداز، تعيين سقف خريد كالا و خدمات از پايانههاي مختلف، تعيين سقف انتقال از كارت از پايانههاي مختلف، مسدود كردن كارت، امكان خريد شارژ اپراتور تلفن همراه، امكان اخذ موجودي كارتهاي پاسارگاد و امكان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوي خدمات قبض ارايه ميشوند. همچنين در بخش كارت اعتباري خدماتي همچون مشاهده جزييات پرونده كارت اعتباري، نمايش دورههاي صورتحساب كارت اعتباري، بازپرداخت آني كارت اعتباري و گزارش پرداخت بدهي كارت اعتباري قابل دريافت است.
مركز مشاوره و اطلاعرساني بانكپاسارگاد به شماره 82890 و همچنين سامانه ارتباط با مشتريان در سايت اين بانك به آدرس www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتريان است.