• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4218 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

رييس سازمان برنامه و بودجه:

دولت متعهد به تامين زيرساخت‌هاي مسكن مهر است

رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: مسكن مهر، مجموعه مسكوني خصوصي در قالب شركت تعاوني يا اقدام فردي براي ساخت است اما دولت، همچنان خود را به تامين زيرساخت‌هاي آن متعهد مي‌داند.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در جمع خبرنگاران در ايستگاه مركزي در حال احداث راه‌آهن رشت با اشاره به بازديد از مجموعه مسكن مهر اين شهر، اظهار داشت: مقرر شد آنچه نهادهاي مربوطه در مورد زيرساخت‌ها مي‌توانند تا سال جاري انجام دهند را اطلاع دهند تا اعتبار آن مشخص و پرداخت شود.وي با اشاره به اختصاص اعتبار براي جبران خسارت‌هاي ناشي از سيل نيمه مهرماه گذشته در استان، اطمينان داد كه در صورت مشخص شدن تعداد واحدهايي كه تحويل متقاضيان مي‌شود، بودجه تامين زيرساخت‌هاي آن نيز تا پايان آبان ماه جاري به استان اختصاص يابد.

معاون رييس‌جمهوري به بازديد خود از تصفيه‌خانه فاضلاب مسكن مهر رشت نيز اشاره و اضافه كرد: متعهد شده‌اند تا يك سال آينده، بخشي از اين تصفيه‌خانه را كه حدود 12.5 درصد مي‌تواند آب فاضلاب رشت را تصفيه كند، آماده تحويل كنند از اين رو اعتبار هر آنچه طي سال جاري قابل اتمام است، پرداخت مي‌شود.نوبخت در ادامه سخنانش به بازديد از پروژه حمل‌و نقل ريلي رشت اشاره كرد و افزود: همواره در سفر به گيلان، يكي از طرح‌هايي كه بازديد كرده‌ام، پروژه راه‌آهن است و اطمينان مي‌دهم دولت نسبت به هرآنچه مربوط به تامين منابع مالي بود، فروگذار نكرده است.

وي ابراز اميدواري كرد اين خط ريلي هرچه سريع‌تر به بهره‌برداري برسد تا مردم براي انجام مسافرت، از آن استفاده كنند. نوبخت روند انجام اين پروژه را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تاخير اين پروژه به دليل مشكلاتي است كه اجراي اين طرح در معابر كوهستاني داشته و اميدوارم بخش تكميلي آن به گونه‌اي مناسب و مانند دفعات پيشين، مديريت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون