• ۱۴۰۳ يکشنبه ۶ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3208 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند

تشكل‌ها

آجيل نرخ مصوبي ندارد|رييس اتحاديه خشكبار تهران از بهبود نرخ خشكبار در روز‌ها پاياني سال خبرداد. مصطفي احمدي، رييس اتحاديه خشكبار تهران، در گفت‌وگو با ايلنا، در خصوص نرخ خشكبار در روز‌هاي پاياني سال، گفت: ما در مورد آجيل نرخ مصوبي نداريم و عرضه و تقاضا در بازار اين نرخ را مشخص مي‌كند البته كمبود يا عرضه زياد خشكبار و آجيل اين نرخ را تغيير مي‌دهد. وي گفت: وضعيت خريد مردم در دو روز گذشته بهبود يافته است و تقاضا براي خريد خشكبار و آجيل در روزهاي پاياني سال بيشتر خواهد شد.

شركت‌ها چاره‌اي جز خريد از چين ندارند|رييس اتحاديه ماشين آلات دوخت و بافت گفت: شركت‌هايي كه به واردات اين ماشين آلات مي‌پردازند توان و قدرت مالي چنداني ندارند و چاره‌اي جز خريد از چين برايشان باقي نمي‌ماند. نويد كاشاني در خصوص وضعيت واردات ماشين‌آلات دوخت گفت: در زمينه واردات ماشين‌آلات با توجه به تحريم‌ها و اوضاع اقتصادي كشور با مشكلاتي مواجه هستيم و براي بهبود اوضاع بايد به فكر راه‌حلي باشيم. وي افزود: بيشتر اين ماشين‌آلات از چين وارد مي‌شوند كه با توجه به قيمت پاييني كه دارند به همان ميزان هم از كيفيت كمتري برخوردارند هر چند در كشورهايي مانند آلمان، كره، ژاپن وايتاليا نيز اين ماشين‌آلات را توليد مي‌كنند، اما به دليل گران بودن ما توان خريد از اين كشورها را نداريم.

افزايش 30 درصدي توليد موتوسيكلت|رييس سنديكاي توليدكنندگان موتوسيكلت از رشد 30 درصدي توليد موتوسيكلت در سال 1393 خبر داد و سال آينده را اميدواركننده‌تر از امسال دانست. ابوالفضل حجازي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه امسال نسبت به سال قبل از نظر شرايط، آرام‌تر و بهتر بود، گفت: همين امر اميد توليدكنندگان را افزايش داد؛ به طوري كه ما نيز در توليد موتوسيكلت نسبت به سال قبل 30 درصد رشد داشتيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون