• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3208 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند

نزاع خونين در نهاوند

باشگاه خبرنگاران| فردي كه در يك درگيري دسته جمعي با سلاح گرم يك نفررا به شدت مجروح كرده بود از سوي پليس نهاند همدان دستگير شد.
سرهنگ محسن اقباليان، فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در تشريح جزييات اين خبر گفت: روز دوشنبه در پي تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي۱۱۰ مبني بر وقوع يك فقره درگيري مسلحانه در يكي از خيابان‌هاي نهاوند، بلافاصله تيم ويژه عملياتي و ضربتي پليس نهاوند به محل اعزام شد. ماموران با مشاهده صحنه درگيري بين چهار نفر، بلافاصله وارد عمل شده و در يك عمليات منسجم ۳نفر از طرفين درگير را دستگير كردند و نفر چهارم با ديدن ماموران از صحنه درگيري متواري شد.
يكي از دستگير‌شدگان كه با آلات برنده و تيز به‌شدت مجروح شده بود جهت مداوا به بيمارستان اعزام شد و در تحقيقات و بررسي‌هاي كار‌شناسي مشخص شد كه فرد متواري در واقع‌‌ همان ضارب بوده كه در ابتداي درگيري اقدام به تيراندازي با سلاح گرم به طرف نفر مورد نزاع كرده و پس از آن با استفاده از چاقو وي را مضروب و مجروح مي‌كند.
به گفته سرهنگ اقباليان، تيم ويژه اطلاعاتي پليس در سطح شهر فعال و در كمتر از يك ساعت محل دقيق ضارب متواري شناسايي شد كه پس از حضور ماموران پليس به محل، ضارب با ديدن مجدد ماموران متواري شد اما پليس در ‌‌نهايت با تعقيب وگريز و شليك چند تير موفق به دستگيري وي شد.
با دستگيري اين ضارب مسلح مشخص شد كه وي داراي چندين سابقه اختلاف و درگيري با مضروب در خارج از شهرستان نهاوند بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون