• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3208 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند

خبر كوتاه

تصادف مرگبار در شازند

ايرنا| پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي از حادثه رانندگي در محور مواصلاتي شهرستان شازند خبر داد كه براثر آن دو تن كشته و يك نفر نيز مجروح شده است.  سرهنگ مهدي حسني افزود: اين حادثه ديروز در محور شازند در منطقه باغ برآفتاب قدمگاه بر اثر برخورد يك دستگاه خودروي پرايد با يك دستگاه وانت پيكان رخ داد. وي بيان كرد: در اين سانحه راننده خودروي پرايد و يكي از سرنشينان خودروي وانت پيكان به علت شدت جراحات در دم جان باختند و راننده پيكان وانت نيز مجروح و به بيمارستان منتقل شد. رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: كارشناسان پليس راه شهرستان شازند علت وقوع اين حادثه رانندگي را تجاوز به چپ خودروي پرايد نسبت به وانت پيكان گزارش كرده‌اند.

 

مرگ نوجوان 15 ساله تهراني بر اثر انفجار مواد محترقه

مهر| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از انفجار يك مجتمع مسكوني در منطقه نعمت‌آباد خبر داد و گفت كه در اين حادثه يك نوجوان 15 ساله جان خود را از دست داد و دو نفر دچار سوختگي شدند. جلال ملكي با اعلام اين خبر گفت: ساعت 14:30 سه‌شنبه حادثه انفجار در يك مجتمع مسكوني در منطقه نعمت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد كه ايستگاه 81 آتش‌نشاني به محل اعزام شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد دو نوجوان 15 ساله در پشت بام اين مجتمع مسكوني در حال تهيه مواد محترقه بودند كه به طور ناگهاني اين مواد منفجر شد. به گفته ملكي شدت انفجار به حدي بود كه يكي از اين دو نوجوان از پشت بام به پايين ساختمان پرتاب شد و جان خود را از دست داد. دو مصدوم ديگر اين حادثه به دليل سوختگي به مراكز درماني منتقل شده‌اند.

 

جراحت شديد شهروند تهراني در برخورد با بي‌آر تي

ايرنا| يك عابر پياده عصر روز گذشته بر اثر برخورد با يك دستگاه اتوبوس بي‌آر تي در خط راه آهن - تجريش به‌شدت مجروح شد.  
يك جوان 21 ساله هنگامي كه قصد عبور از بين دو اتوبوس را در ايستگاه آبشار در مقابل بوستان ساعي داشت بر اثر برخورد با يك دستگاه اتوبوس به‌شدت از ناحيه سر زخمي شد.  
نيم ساعت پس از اين حادثه يك دستگاه آمبولانس براي انتقال اين جوان كه هوشياري خود را حفظ كرده بود به محل حادثه رسيد و اقدام به انتقال وي به مراكز درماني كرد.
اواخر بهمن ماه نيز يك خانم در تقاطع خيابان طالقاني و وليعصر (عج) بر اثر برخورد با اتوبوس بي‌آر تي جان خود را از دست داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون