• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3210 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين

ورزش در تعطيلات

 تيم ملي المپيك ايران در آخرين ديدار خود در مرحله نخست مقدماتي المپيك 2016 در گروه C، در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي عربستان رفت كه اين ديدار در پايان با  برتري دو بر يك عربستان خاتمه يافت. ايران با اين شكست فرصت صعود به عنوان تيم نخست را از دست داد.
 تيم واليبال «زنيت كازان» كه سعيد معروف - پاسور ملي پوش ايران - را در اختيار دارد، جام قهرماني مسابقات باشگاه‌هاي اروپا را بالاي سر برد. زنيت در ديدار فينال با نتيجه قاطع 3 بر صفر و امتيازهاي  25-22، 25-23، 25-21  تيم رسوويا را شكست داد و جام قهرماني را بالاي سر برد. زنيت كازان روسيه از مرحله حذفي اين رقابت‌ها، سعيد معروف را در اختيار داشته است.
 تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در ديدار رده‌بندي رقابت‌هاي قهرماني آسيا براي به دست آوردن رتبه سوم و كسب سهميه حضور در جام جهاني پرتغال به مصاف تيم لبنان رفت و توانست با پيروزي پرگل هشت بر سه اين تيم را شكست داده و علاوه بر كسب رتبه سوم آسيا به مسابقات جام جهاني 2015 پرتغال صعود كند. گل‌هاي ايران را در اين ديدار محمد مرادي، محمدعلي مختاري، علي نادري (2گل) و محمداحمدزاده (4گل) به ثمر رساندند.
 جودوكار وزن ۸۱- كيلوگرم ايران با برتري مقابل رقيب بلژيكي خود صاحب مدال برنز رقابت‌هاي جايزه بزرگ تركيه شد.
 اردوي تيم منتخب كشتي آزاد بزرگسالان براي شركت در رقابت‌هاي بين‌المللي جام دانكلف بلغارستان از روز 27 فروردين ماه در محل خانه كشتي تهران آغاز مي‌شود.
 مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان روزهاي 10 و 11 ارديبهشت ماه سال 94 برگزار مي‌شود.
 ملي‌پوشان تيراندازي كه جهت آمادسازي براي كسب سهميه المپيك در آلمان به سر مي‌برند، در تورنمنت بين‌المللي اروپا شركت كردند. در اين رقابت‌ها الهه احمدي در رشته تفنگ بادي 10 متر، بر سكوي نخست ايستاد و مدال طلا را از آن خود كرد. نجمه خدمتي نيز در همين بخش به مدال نقره رسيد و تيراندازي از كشور ميزبان نيز سوم شد.
 تور دوچرخه‌سواري تايوان در پنج مرحله برگزار شد و از ايران نيز دو تيم پتروشيمي تبريز و پيشگامان كوير يزد در اين رقابت حضور داشتند كه در پايان ميرصمد پورسيدي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز در مجموع پنج مرحله توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد. حسين عسگري و رحيم امامي از تيم پيشگامان كوير يزد نيز به ترتيب دوم و سوم شدند. در بخش رده‌بندي تيمي نيز پيشگامان كوير يزد و پتروشيمي تبريز در رده‌هاي اول و دوم قرار گرفتند. پورسيدي علاوه بر كسب پيراهن طلايي تور تايوان، توانست پيراهن كوهستان را نيز بر تن كند.
 تيم ملي فوتبال بانوان با شكست برابر چين تايپه از صعود به دور دوم مسابقات انتخابي المپيك بازماند.
   تيم ملي هندبال بانوان ايران براي نخستين‌بار در جايگاه ششم مسابقات قهرماني آسيا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون