• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4420 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۱ تير

ديدار مترويي براي توليد محتوا

عصر بيست و نهم تيرماه نود و هشت مشاور شهردار و رييس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران در شركت بهره‌برداري متروي تهران حضور يافت و در خصوص ظرفيت اين بخش از حمل و نقل عمومي درون شهري براي همكاري در خصوص توليد و انتشار محتواي فرهنگي و اطلاع‌رساني با مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت‌وگو كرد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت گفت: مترو يك شهر زيرزميني ۷ خطه است كه روزانه با ۲ هزار و ۸۶ حركت اعزام، بيش از ۲ ميليون مسافر را جابه‌جا مي‌كند.

او تصريح كرد: توقف يك قطار با بيش از ۷۰۰ مسافر همراه است كه اگر اين حجم از مسافر به سطح خيابان بروند با ترافيك سنگيني روبه‌رو خواهيم شد.

نوبخت گفت: ۸۴۴ پله برقي فعال داريم كه با كمترين خرابي‌ها روزانه خدمات‌رساني مي‌كنند اما در بعضي از روزها شاهد برخي خرابي‌ها هستيم كه با توجه به حجم مسافري كه در ايستگاه‌ها جابه‌جا مي‌شوند، امري طبيعي است.

او در ادامه به ۱۹۳ نمايشگري كه در ۳۰ ايستگاه مترو فعال هستند، اشاره كرد و افزود: مترو شبكه خوبي براي ارتباط با شهروندان دارد كه مي‌تواند براي آموزش‌هاي شهروندي، فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني استفاده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون