• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3230 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت

حريق گسترده در انبار كاغذ


ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع حريق گسترده در يك انبار كاغذ در خيابان شوش خبر داد.  
سيد جلال ملكي در تشريح جزييات اين آتش سوزي گفت: وقوع حريق در يك انبار كاغذ در ساعت 13:20 ظهر يكشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، آتش‌نشانان چهار ايستگاه را به همراه تجهيزات مربوطه نظير خودروي حامل تجهيزات تنفسي و... به محل حادثه واقع در خيابان شوش غربي اعزام كرد.
ملكي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل تصريح كرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه حريق در انباري دو طبقه به وسعت 200 مترمربع رخ داده و سقف شيرواني آن كاملا سوخته بود.  
وي با بيان اينكه طبقه دوم اين ساختمان نيز كاملا شعله‌ور شده و آتش هر لحظه در حال سرايت به انبارهاي مجاور بود، گفت: در پي حادثه بخشي از سقف نيز تخريب شده بود. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اضافه كرد: آتش‌نشانان از چند جهت عمليات خود براي اطفاي حريق را آغاز كردند و پس از مدتي موفق به مهار و اطفاي كامل آن شدند.
 ملكي با بيان اينكه اين انبار مملو از كاغذ، كارتون و مقوا بود كه اكثر آن در شعله‌هاي آتش سوخت، گفت: اين حادثه خسارت مالي فراواني بر جاي گذاشت اما خوشبختانه مورد مصدوم و فوتي نداشت. آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل به عمليات خود خاتمه دادند. به گفته وي علت اين حادثه از سوي كارشناسان سازمان آتش‌نشاني در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون