• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3231 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

خبر كوتاه

نزاع مرگبار خانوادگي در ساوجبلاغ

باشگاه خبرنگاران| دعواي 2 خانواده در شب چهارشنبه آخر سال ۹۳ در روستاي سرخاب شهرستان ساوجبلاغ به كشته شدن يك نفر انجاميد.
به دنبال نزاع و درگيري دسته جمعي منجر به قتل در شب چهارشنبه آخر سال ۹۳ در روستاي سرخاب شهرستان ساوجبلاغ، ماموران به بازجويي از شركت‌كنندگان در منازعه و تحقيقات ميداني پرداختند كه در جريان آن مشخص شد درگيري بين 4نفر بوده است. با اعتراف يكي از متهمان به زدن چند ضربه چوب به سر مقتول رسيدگي به پرونده وارد مسير تازه‌اي شد.
در ادامه با پيگيري وضعيت جسمي يكي ازمتهمان كه در بيمارستان تحت درمان بود و پس از بهبود وضعيت جسماني‌اش و ترخيص از بيمارستان به طور جداگانه تحت بازجويي قرار گرفت كه ابتدا سعي در انكار و كتمان حقيقت داشت اما بعد از چندين مرحله بازجويي لب به اعتراف گشود. متهم در اعترافتش به كارآگاهان گفت: در شب درگيري ابتدا جرو بحث لفظي بين دو نفر از طرفين نزاع در جلوي منزلمان آغاز شد و من به جهت جدا كردن و پادرمياني جلو رفتم كه يكي از طرفين دعوا با چاقو حمله‌ور شد و در همين حين عمويش هم با چاقو به سمت ما يورش آورد.
در ادامه پدران‌شان هم وارد درگيري شدند كه عموي يكي از طرفين، پدرم را با چاقو زد، من به سمتش رفته و چاقو را از او گرفتم كه دستش زخمي شد و در همين حين يكي از آن دو به سمت من حمله ور شده و دو ضربه چاقو به سينه و گردن من زد كه روي زمين افتادم و او نيز روي سينه‌ام نشست و مي‌خواست مرا بكشد اما چاقويي را كه از دست عمويش گرفته بودم در شكمش فرو كرده و او را نقش بر زمين كردم و سپس چند ضربه هم از بغل به پشتش زدم.
سرتيب دوم ستاد پاسدار كامراني صالح، فرمانده انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر گفت: نظريه پزشكي قانوني علت فوت را ضربات متعدد چاقو اعلام كرده است.

 

دستگيري شرور عبدل‌آباد

پليس| يكي از اشرار منطقه عبدل‌آباد كه به اخاذي از كسبه و نزاع مي‌پرداخت توسط پليس دستگير شد.
سرهنگ عليرضا لطفي، رييس پليس امنيت عمومي پايتخت در تشريح جزييات اين خبر گفت: با شكايت‌هاي ارايه‌شده از سوي شهروندان و كسبه محدوده عبدل‌آباد در خصوص اقدامات مجرمانه يكي از اراذل و اوباش اين محدوده، پرونده‌اي از سوي دادسرا به ماموران پايگاه هشتم اين يگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در اين خصوص آغاز كردند.
در تحقيقات انجام‌شده از سوي ماموران مشخص شد كه اين متهم «ب» نام دارد و يكي از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذكور است كه مدتي پيش با ايجاد درگيري و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومي، اقدام به اخاذي از كسبه كرده است.
در تحقيقات بعدي مخفيگاه متهم كه پس از درگيري به آنجا فرار كرده و پنهان شده بود در محدوده مذكور شناسايي شده و ماموران پايگاه هشتم اين يگان موفق شدند در عملياتي ضربتي اين متهم را در مخفيگاه خود بازداشت و براي تحقيقات به پليس امنيت منتقل كنند.
به گفته سرهنگ لطفي، متهم در بازجويي‌هاي انجام شده به ايجاد درگيري و نزاع در محدوده‌هاي جنوب تهران، زورگيري، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومي اعتراف كرده و پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قضايي در اختيار دادسرا قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون