• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3231 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

دستگيري سارق خودروهاي شهرك غرب تهران


سارق حرفه‌اي كه به بيش از 70 دستگاه خودروي سواري در محدوده شهرك غرب دستبرد زده بود به دام افتاد.
سرهنگ سعيد كفراشي، رييس كلانتري 134شهرك قدس در تشريح جزييات پرونده به ايسنا گفت: در پي بروز سرقت‌هاي متعدد لوازم و محتويات خودرو تيمي ويژه از ماموران تخصصي كلانتري 134 شهرك قدس براي رسيدگي به اين موضوع تشكيل و پيگيري آن را در دستور كار خود قرار داد.
در بررسي تخصصي صحنه‌هاي سرقت و بازبيني دوربين‌هاي مداربسته مشخص شد اغلب سرقت‌هاي لوازم و محتويات توسط يك دستگاه پژو 405 مشكي‌رنگ اتفاق افتاده است اما به علت واضح نبودن پلاك و نيز مخدوش بودن آن امكان شناسايي كامل پلاك خودروي سارق مقدور نبود.
سرهنگ كفراشي با اشاره به استعلام پلاك خودروها از سوي ماموران به دستيابي به سرنخي مهم از سارق خبر داد و گفت: در نهايت ماموران موفق به استخراج يك شماره پلاك كه با نوع و رنگ خودروي سارق مطابقت داشت شدند كه پس از استعلام پلاك مشخص شد خودرو متعلق به شخصي به هويت جواد است و وي داراي سوابق كيفري متعدد در رابطه با سرقت است.
با كسب اين اطلاعات عوامل تخصصي كلانتري نسبت به پوشش اطلاعاتي محل زندگي متهم و تردد افراد در آن اقدام كردند كه با بررسي‌ها و مراقبت‌هاي شبانه و نيز شناسايي زمان ورود و خروج ساكنان مشخص شد، هرروزه تعداد زيادي افراد معلوم‌الحال در محل مذكور تردد دارند. تا اينكه در ساعت 8 صبح روز سي‌ام فروردين ماه امسال نسبت به پوشش محل اقدام شد و در حوالي ساعت 13 همان روز هنگام خروج متهم به همراه خودروي شخصي‌اش نسبت به دستگيري وي اقدام شد.
پس از بازرسي خودرو اموال مسروقه زيادي كه متهم براي فروش در خودرو گذاشته بود كشف و ضبط شد، همچنين در بازرسي از انباري منزل وي نيز اموال مسروقه زيادي شامل لاستيك خودرو، رينگ، باند، ساب و آمپلي‌فاير و... كشف و ضبط شد.
رييس كلانتري 134 شهرك قدس با بيان اينكه متهم به كلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي فني و پليسي قرار گرفت، گفت: در بازجويي‌هاي به عمل آمده متهم صريحا به حدود 70 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف كرد و گفت كه ساعات پاياني شب با خودروي شخصي‌اش به خيابان‌ها رفته و با تخريب شيشه خودروها اقدام به سرقت اموال كرده است. سرهنگ كفراشي در پايان به دستگيري مالخر اموال سرقتي اشاره و از شناسايي 42 شاكي پرونده تاكنون خبر داد.
به اين ترتيب پرونده متهم براي پيگيري بيشتر در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس اگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي پيگيري شكايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون