• ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4538 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

توضيح بيدود يك ماه بعد از جمع شدن دوچرخه‌ها

شهردار تهران: سرمايه‌گذاري براي دوچرخه در هيچ جاي دنيا اقتصادي نيست

گروه اجتماعي|درست يك ماه پس از آنكه دوچرخه‌هاي نارنجي‌رنگ اشتراكي از سطح شهر تهران غايب شدند، شركت متولي آنها با ارسال پيامكي در اين باره توضيح داد. اين در حالي است كه شهردار تهران نيز ديروز درباره تعهدات مالي اين شركت به مردم تاكيد كرد.

براساس گزارشي كه شهرنوشت منتشر كرده است، پيروز حناچي درباره حواشي فعاليت «بيدود» و تكليف وديعه‌هاي مردم نزد اين شركت گفت: شركت متعهد به پرداخت پول‌هايي است كه مردم به حساب ريخته‌اند. به هر صورت سرمايه‌گذاري براي دوچرخه در هيچ جاي دنيا اقتصادي نيست و معمولا در كنار موضوع ديگر است يا جنبه تبليغاتي دارد. ما هم به شركت بيدود پول نداده بوديم اما فضا را دراختيار آن قرار داده بوديم. اين تجربه را هم ادامه خواهيم داد. او همچنين در پاسخ به اين سوال كه آخرين باري كه از اتوبوس و ناوگان شهري استفاده كرده است چه زماني بود، گفت: «چو داني و پرسي سوالت خطاست.» روزهاي سه‌شنبه با وسيله حمل‌ونقل عمومي و دوچرخه در شهر تردد مي‌كنم و مي‌دانم در زمينه حمل‌ونقل عمومي مشكل داريم. به‌طور مثال، در تهران ۳ هزار اتوبوس كم داريم و براي تكميل حمل‌ونقل ريلي به ۲ هزار واگن نياز است. ما هم تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا در مقياس دولت اين مساله را حل كنيم. ديروز براي بسياري از مشتركان تلفن همراه و احتمالا آنها كه از دوچرخه‌هاي اشتراكي استفاده مي‌كنند پيامكي آمد كه در آن توضيح مختصري آمده بود. شرح اين پيامك را مي‌خوانيد: «كاربر عزيز بيدود؟ ضمن عذرخواهي بابت عدم فعاليت بيدود، به اطلاع مي‌رساند دوچرخه‌هاي اشتراكي به عنوان وسايل نقليه عمومي با حمايت و دادن سوبسيد به شهروندان مي‌تواند خدمات بهتري را ارايه كند از اين رو با شهرداري تهران در حال مذاكره هستيم. به‌زودي درباره زمان شروع فعاليت بيدود اطلاع‌رساني خواهيم كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون