• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4544 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ دي

پرسپوليس، شهرداري ماهشهر را شكست داد

صعود زير باران سنگ

دو تيم شهرداري ماهشهر و پرسپوليس در چارچوب يك‌چهارم نهايي جام حذفي فوتبال ايران به مصاف هم رفتند كه در پايان پرسپوليس موفق شد با نتيجه دو بر صفر حريف دسته دومي خود را شكست دهد. پيش از آغاز مسابقه هواداران اقدام به سنگ‌پراني كردند و افشين پيرواني با مراجعه به ناظر بازي درخواست داشت تا نيروي انتظامي توجه بيشتري به جايگاه‌هاي هواداران شهرداري ماهشهر داشته باشد. در جريان مسابقه، موعود بنيادي‌فر مجبور شد دو بار بازي را متوقف كند و يكي از كمك‌داورهاي اين بازي دچار شكستگي از ناحيه سر شد. در دقيقه 89 داور مسابقه بعد از اين اتفاق، بازي را متوقف و دو تيم را راهي رختكن كرد. بعد از گذشت 10 دقيقه با نظر بنيادي‌فر بازيكنان به ميدان برگشتند و داور چهارم به جاي كمك‌داور مصدوم قرار گرفت.

كالدرون در اين ديدار بيرانوند را به دليل مسائل انضباطي از ليستش خط زده بود و رادوشويچ براي چهارمين‌بار در پنج بازي اخير در تركيب ثابت پرسپوليس قرار گرفت و درنهايت موفق شد ششمين كلين‌شيت اين فصلش را در ششمين بازي كه به ميدان مي‌رود، ثبت كند. مهدي ترابي و محسن ربيع‌خواه كه جايگاه ثابتي در تركيب پرسپوليس دارند اين مسابقه را از روي نيمكت آغاز كردند. كمال كاميابي‌نيا بعد از مدت‌ها غيبت به دليل مصدوميت براي اولين‌بار در جمع 11 نفر ابتدايي سرخ‌پوشان قرار گرفت و 90 دقيقه براي سرخ‌ها بازي كرد. همچنين فرشاد احمدزاده كه بازيكن محبوب كالدرون نيست، در اين بازي فرصت داشت توانايي‌هايش را اثبات كند و بعد از مدت‌ها به تركيب فيكس مربي آرژانتيني راه پيدا كرد. در سوي ديگر ميدان شاگردان مهدي پاشازاده كه به عنوان شگفتي‌ساز اين مسابقات تا اين مرحله صعود كرده بودند، نمايش خوبي داشتند و مهدي پاشازاده
بار ديگر ثابت كرد با تيم‌هاي باانگيزه و كم‌بضاعت مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد. شهرداري ماهشهر در اين مسابقه به خوبي ايستادگي كرد و درنهايت حركت انفجاري و انفرادي مهدي ترابي بود كه خط دفاع اين تيم را درهم شكست و علي علي‌پور موفق شد دروازه ماهشهري‌ها را باز كند. علي‌پور در اين بازي دو بار دروازه عليرضا سليمي را باز كرد.

از اتفاقات عجيب اين مسابقه دو بار توقف بازي و همچنين پر نشدن ورزشگاه بود. در حالي كه تصور مي‌شد به دليل حضور پرسپوليس تماشاگران زيادي راهي تختي آبادان شوند، اما اين اتفاق رخ نداد. همچنين كمك داور دوم اين مسابقه كه به دليل مصدوميت جايش را به داور چهارم داد، در دقايق پاياني نقش داور چهارم را ايفا كرد و با سري بانداژ شده تابلوي تعويض را بالا ‌برد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون