• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4592 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

استوكس و بحران نتيجه‌گيري

بعد از سال‌ها تجربه آرامش در اردوگاه سرخ‌پوشان و كسب نتايج درخشان در اين دوران، پرسپوليس اين روزها شرايطي را تجربه مي‌كند كه هواداران را ياد سال‌هاي تلخي مي‌اندازد. رفتن كالدرون به دليل اختلاف با محمدحسن انصاري‌فرد و حضور پرحاشيه يحيي گل‌محمدي به جاي مرد آرژانتيني، آغازگر وضعيتي جديد براي ارتش سرخ پايتخت بود. روزهاي ابتدايي اين تغيير و تحولات خوب پيش رفت و يحيي دو بازي سخت مقابل نفت آبادان و تراكتور را با پيروزي پشت سر گذاشت، اما دربي پايتخت و ليگ قهرمانان آسيا، وضعيت را تغيير داد. نتيجه‌هاي ضعيف پرسپوليس در اين مسابقات و به‌خصوص تساوي مقابل شارجه امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان، هواداران را به گل‌محمدي بدبين كرده است. مشخص و واضح است كه با روند فعلي، يحيي نمي‌تواند مدت‌زمان زيادي روي نيمكت پرسپوليس دوام بياورد. بعد از پايان بازي پرسپوليس مقابل الشارجه، كاروان اين تيم به تهران بازگشت، اما آنتوني استوكس ستاره ايرلندي جديد سرخ‌ها در امارات ماند تا به گفته يحيي گل‌محمدي يك روز با پسرش وقت بگذراند و بعد به تهران بيايد. اين خبر از همان لحظات اوليه انتشارش باعث هجمه عليه مديريت پرسپوليس شد. آنتوني استوكس، بازيكن جديد پرسپوليسي‌ها به دليل آماده نبودن بدنش دقايق كمي در تركيب قرار مي‌گيرد و يحيي نمي‌تواند از تمام ظرفيت اين ستاره استفاده كند. سوال مهم هواداران اينجاست چرا پيش از ديدار بسيار حساس و 6 امتيازي اين تيم مقابل سپاهان، گل‌محمدي اجازه داده اين بازيكن يك روز بيشتر در دوبي بماند؟ ضمن اينكه موضوع به همين ‌جا ختم نمي‌شود و تصاويري كه از دوبي از استوكس در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود هيچ شباهتي با ديدار يك پدر با پسرش ندارد و او وقتش را در نايت‌كلاب‌ها و خيابان‌هاي دوبي مي‌گذراند. او با دوست بوكسور معروفش در دوبي خوشگذراني مي‌كند، در حالي كه باشگاه به ‌شدت نيازمند به حضور او در خط حمله است و بحران گلزني اين تيم را اذيت مي‌كند. عجيب‌تر اينكه ماجراي استوكس به همين‌ جا ختم نمي‌شود؛ او قرار بود صبح روز جمعه با بليتي كه باشگاه براي او تهيه كرده بود راهي تهران شود و به تمرين ظهر اين تيم برسد، اما سفرش را كنسل و به شب موكول كرد تا كمي بيشتر در دوبي وقت بگذراند. اين اتفاق باعث عصبانيت شديد يحيي از غيبت غيرموجه اين بازيكن شد، اما خودش به خوبي مي‌داند عامل اين بي‌انضباطي خودش بوده كه تيمش را بي‌دليل وارد حاشيه‌اي كرده كه به اين زودي‌ها تمام نمي‌شود.

ايلنا روز گذشته در گزارشي مدعي شد باشگاه پرسپوليس در سفر دوبي به بازيكنانش اجازه داده بود همراه با خانواده و همسران‌شان به اين اردو بيايند، اما برخي بازيكنان مجرد پرسپوليس از اين وضعيت سوء‌استفاده كرده‌اند و دوست‌هاي‌شان را همراه خود آورده‌اند و بازيكنان خانواده‌دار اين تيم از اين وضعيت شكايت داشته‌اند. گويا دليل عدم تمركز بازيكنان پرسپوليس و به‌خصوص مدافعان اين تيم در اين مسابقه‌، مسائل حاشيه‌اي اين اردو بوده و گويا يك مدل معروف ساكن دوبي كه معمولا بازي‌هاي پرسپوليس را از نزديك تماشا مي‌كند، در اين بازي هم در ورزشگاه حاضر بوده. حسين قدوسي، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در واكنش به گزارش ايلنا گفته:
7 قهرماني پرسپوليس خيلي‌ها را هراسان كرده و هواداران بايد هوشيار باشند. يكسري حاشيه‌سازي‌هاي كذبي عليه پرسپوليس صورت مي‌گيرد و سرمنشا برخي خبرها مشخص است كه از كجا آمده. اين مباحث و شايعات زشت و مكرر زيادي كه در مورد بازيكنان پرسپوليس منتشر شده هيچ‌يك صحت ندارد. بازيكنان پرسپوليس فقط يك روز از ساعت 10 صبح تا 3 عصر دراختيار خود بودند و بدون هيچ مشكل و حاشيه‌اي به اردو برگشتند اما برخي رسانه‌ها، اخبار را طور ديگري منتشر مي‌كنند. اين موضوع براي ما روشن شده كه برخي رسانه‌ها از اول فصل عليه ما حاشيه‌سازي مي‌كنند و وابستگي‌شان به بعضي تيم‌ها محرز شده است، به‌همين خاطر همين فردا صبح (امروز)، در اين مورد اقدام قانوني مي‌كنيم. اين افراد بايد پاسخگوي شايعه‌سازي خود باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون