• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4676 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۵ تير

جدال توييتري آشنا و امام

اگرچه تصور بر اين بود كه حواشي «ملك جماران» پس از اطلاعيه رياست‌جمهوري، توضيح ربيعي و تخريب نيم‌طبقه غيرمجاز آن با پيگيري‌هاي شوراي شهر پايان يابد، يك جدال توييتري ميان مشاور رييس‌جمهوري و عضو شوراي مشورتي رييس دولت اصلاحات بار ديگر اين خبر را به رسانه‌ها بازگرداند. 
جواد امام، مديرعامل بنياد باران با انتشار عكسي از ملكي كه متعلق به نهاد رياست‌جمهوري و در حال ساخت در منطقه جماران است در توييتر خود نوشت:«مشاور ناآشناي دولت! اين بناي قديمي است؟ همه دروغ مي‌گويند درست! شما كه صادق هستيد، بفرماييد اينجا اداري است؟! 
به‌ جاي فرافكني و متهم نمودن ديگران همكاران‌تان را ارشاد فرماييد! به‌ جاي توسل به زور و فشار ابتدا نسبت به اخذ پروانه اقدام و سپس عمليات ساختماني را شروع مي‌نمودند!»
اين كنايه جواد امام از چشم حسام‌الدين آشنا، مشاور اهل فضاي مجازي روحاني دور نماند و با توييتي به آن پاسخ داد. آشنا نوشت:«محله جماران ميزبان امام بود، نه ملك طلق كارفرماي آقاي امام. رياست‌جمهوري در جماران نه شهر آفتاب دارد و نه ملك معوض براي پيمانِ كاري. به اندازه‌اي كه دست‌تان در جيب‌تان است، دست به قلم ببريد.» او در اين توييت از هشتگ شهر آفتاب استفاده كرد. مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب در جنوب تهران و در مجاورت حرم امام‌خميني(ره) ساخته شد. اگرچه مشخص نيست كنايه آشنا درمورد شهر آفتاب دقيقا بيان تلويحي چه ناگفته‌اي است اما شايد باعث شود، پاي خانواده امام و در راس آن سيدحسن خميني توليت حرم امام خميني(ره) به ماجرا باز شود و در روزهاي آينده شاهد واكنش‌هاي ديگري نيز باشيم تا حواشي اين ملك نهاد رياست‌جمهوري كه از زمان دولت خاتمي خريداري شده، بيشتر شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون