• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3242 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

چهره‌هاي موثر اصولگرا در انتخابات مجلس

روز به روز براي نزديكي بيشتر با جبهه پايداري تلاشش افزايش مي‌يابد و به همين نسبت از لاريجاني دور مي‌شود. او اخيرا از طريق مرتضي تمدن، استاندار تهران در دوره احمدي‌نژاد با رييس دولت نهم و دهم ارتباط گرفته است. او مي‌خواهد حلقه وصل راست سنتي و تندروها باشد.
پدر معنوي جبهه پايداري امروز قدرتي دارد كه مي‌تواند تمام تلاش‌هاي اصولگرايان براي وحدت با جبهه پايداري را با يك فرمان به هم بزند. راهي كه سال 92 طي كرد و البته از منظر عمل به وظيفه شرعي از آن پشيمان نيست. آيا اصولگرايان اين‌بار هم در دوراهي وظيفه آيت‌الله مصباح و عمل سياسي بازنده مي‌شوند؟
سال‌هاست كه ساز خودش را كوك مي‌كند و خود را بي‌نياز از ائتلاف مي‌داند. او ديگر كانديداي شكست خورده در انتخابات 84 نيست. رييس مجلس‌هاي هشتم و نهم حالا جريان حاميان خود را مديريت مي‌كند. جرياني كه به راحتي مي‌تواند ائتلاف سنتي – تندرو را در ميان اصولگرايان به هم بزند.
در اظهارات و ملاقات‌هايش كمترين تمايلي براي نقش آفريني در انتخابات مجلس نشان نمي‌دهد. او در انتخابات رياست‌جمهوري گذشته هم همين حرف‌ها را مي‌زد اما در نهايت با سيد حسن خميني، اكبر هاشمي‌رفسنجاني و البته رييس دولت اصلاحات پشت يك ميز نشست تا ائتلاف كنند و روحاني وارد پاستور شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون