• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4698 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير

ويژه

پيش‌بيني همكاري ١١۶ مگاواتي طرح‌هاي پاسخگويي در پيك بار

مدير دفتر مديريت مصرف شركت توزيع برق مازندران از پيش‌بيني همكاري ١١۶ مگاواتي مشتركان همكار در طرح‌هاي پاسخگويي بار در تابستان امسال خبر داد.مهندس سيد‌محمد عليان گفت: در طرح‌هاي پاسخگويي بار در تابستان امسال بيش از ۴۰ مگاوات با جلب همكاري مشتركين صنعتي محقق مي‌گردد. او افزود: همچنين بيش از ۶۸ مگاوات از طرح‌هاي جلب همكاري مشتركين اداري، ساير مصارف ديماندي، صنايع كشاورزي و طيور شامل شاليكوبي‌ها و مرغداري‌ها، سردخانه‌ها، ايستگاه‌هاي گاز فشرده طبيعي و دارندگان مولدهاي برق خودتامين تحقق خواهد يافت.

توزيع بيش از ۳۶ ميليون ليتر نفتگاز در بخش كشاورزي كردستان

مديرشركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان در ديدار با فرماندار شهرستان كامياران، ضمن معارفه حسن دلير به عنوان رييس ناحيه كامياران، برنامه‌هاي منطقه كردستان را در سطح اين شهرستان جهت ارايه خدمات مطلوب به شهروندان تبيين و اظهار اميدواري كرد: باتعامل و همكاري فرمانداري با پخش منطقه كردستان

در راستاي سوخت‌رساني مطلوب، افزايش زيرساخت‌هاي سوخت‌رساني و ... عملكرد مناسبي داشته باشيم. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، عبدالله گيتي‌منش با اشاره به قرا‌رگرفتن ناحيه دركريدور جاده‌اي ترانزيت جنوب به غرب كشور (مرز باشماق) از فعال بودن ۶ باب جايگاه عرضه فرآورده‌هاي نفتي و ۴ باب جايگاه سي‌ان‌جي در ناحيه خبرداد.

چهارمين نشست شوراي هماهنگي روابط‌عمومي‌هاي شستا

چهارمين نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي شستا در اصفهان با حضور محسن بيدي مدير روابط عمومي هلدينگ صدر تامين و مشاور مديرعامل، علي راعي مشاور امور مجلس و ارتباطات‌ اجتماعي مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان، نيما راد مشاور مدير روابط عمومي هلدينگ صدر تامين و مديران روابط عمومي شركت‌هاي شستا در استان اصفهان به ميزباني ذوب‌آهن در هتل كوثر اصفهان يكشنبه ۲۹ تير ماه برگزار شد.به نقل از روابط عمومي ذوب‌آهن اصفهان، محسن بيدي مدير روابط عمومي هلدينگ صدر تامين در اين نشست با تاكيد بر نقش موثر رسانه‌ها در اميدآفريني در جامعه گفت: شركت‌هاي زيرمجموعه شستا باتوجه به گستردگي فعاليت‌ها اقدامات بسياري را انجام مي‌دهند كه نياز است از طريق تعامل بيشتر با رسانه‌ها گزارش فعاليت‌ها را براي تنوير افكار عمومي منتشر كنند.او افزود: روابط عمومي ذوب‌آهن اصفهان توانايي‌ها و پتانسيل‌هاي بسياري به‌ويژه در زمينه تعامل با رسانه‌ها دارد و شركت‌هاي زير‌مجموعه شستا مي‌توانند از اين قابليت‌ها استفاده كنند.

اينترنت شبكه شاد در سال تحصيلي جديد رايگان مي‌شود

وزير آموزش ‌و پرورش گفت: براي حل مشكل كودكان بازمانده از تحصيل بايد تفاهمنامه همكاري بين آموزش ‌و پرورش و ديگر دستگاه‌هاي دولتي منعقد شود. به گزارش ايسنا، محسن حاجي‌ميرزايي در نشست شناسايي، جذب، آموزش و نگهداشت كودكان بازمانده از تحصيل، ۶ تا
۱۱ سال در دوره ابتدايي، ضمن تشكر از حضور نمايندگان دستگاه‌هاي مختلف اظهار كرد: يكي از موفقيت‌هاي درخشان جمهوري اسلامي طي سال‌هاي پس از انقلاب، توسعه پوشش تحصيلي و كاستن از فاصله آموزشي بين مناطق شهري و روستايي و همچنين جنسيت‌هاي مختلف و اقوام است و اين گام مهمي است كه در توسعه جهت عدالت اجتماعي برداشته ‌شده است. حاجي‌ميرزايي افزود: اگر بپذيريم كه منشا نابرابري‌هاي حوزه ثروت، قدرت و منزلت، نابرابري فرصت‌هاي يادگيري و آموزش است، ايجاد شرايط تحصيل براي اين كودكان مي‌تواند دستاوردهاي خوب و قابل قبولي باشد. او با اشاره به پيمايشي كه از طريق معاونت ابتدايي در‌خصوص آمار كودكان بازمانده از تحصيل انجام‌ شده است، تصريح كرد: اقدامات پژوهشي آموزش ‌و پرورش و ديگر دستگاه‌ها نشان مي‌دهد، ۵۰ درصد كودكان بازمانده از تحصيل بر اثر عواملي مانند؛ فقر فرهنگي خانواده‌هاي كودكان كار، عدم دسترسي به مدرسه و كودكاني كه در حيطه استثنايي قرار دارند و... از آموزش‌ها جامانده‌اند؛ لذا اين كودكان را مي‌توان تحت حمايت قرار داد. او در ادامه گفت: ۵۰‌درصد آمار كودكان بازمانده از تحصيل مربوط به كودكاني است كه ادامه تحصيل آنها در خارج از كشور به اطلاع آموزش‌ و پرورش نرسيده يا فوت كودك به دلايل مختلف از‌جمله عدم حذف يارانه به ثبت ‌احوال اعلام نشده است و لذا اين كودكان به عنوان بازمانده از تحصيل ثبت مي‌شوند، درحالي‌ كه اين‌طور نيست. حاجي‌ميرزايي با اشاره به اينكه تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل خيلي زياد نيست اما مشكل پيچيده‌اي است، بر ضرورت انعقاد تفاهمنامه همكاري بين آموزش‌ و پرورش و ديگر دستگاه‌هاي دولتي تاكيد كرد. وزير آموزش ‌و پرورش با تاكيد بر اينكه مرجع رسمي آمار كشور اداره ثبت ‌احوال است، گفت: سعي داريم در روزهاي آتي با راه‌اندازي سامانه‌اي بر بستر فناوري اطلاعات در آموزش ‌و پرورش بتوانيم با دستگاه‌هاي ديگر ارتباط آنلاين برقرار كنيم تا قادر باشيم اطلاعات ساماندهي شده توسط سازمان ثبت‌ احوال كشور را در كمترين زمان دريافت كنيم. عضو كابينه دولت تدبير و اميد با اشاره به اينكه پديده ترك تحصيل يك پديده رايج بوده و قطعا وجود ويروس كرونا آن را تشديد خواهد كرد، گفت: مدارس و ادارات زيرمجموعه آموزش ‌و پرورش را موظف كرديم به كساني كه قادر به استفاده از گوشي‌هاي هوشمند يا اينترنت نيستند از طريق روش‌هاي ديگري آموزش دهند. بنابراين بايد مطمئن شويم هر كس در هر جايي كه هست از خدمات آموزشي بهره مي‌برد و آموزش در هيچ جاي كشور متوقف نشده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون